מנחם סלינס ינהל את מכרז מדידת הרייטינג באינטרנט

יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "אני מקווה שכבר ברבעון הראשון של 2007 נצא לדרך עם כלי המחקר החדש"

מכרז מדידת הרייטינג באינטרנט של איגוד חברות הפרסום עובר שלב. לאייס נודע כי מנחם סלינס נבחר על ידי איגוד חברות הפרסום לנהל את המכרז, תוך גיבוש עקרונות היסוד של הליך המדידה בשיתוף חברות האינטראקטיב החברות באיגוד ואתרי המדיה. סלינס מביא לתפקיד ניסיון שצבר בתחום האינטרנט, לאחר ששימש בין היתר בעבר כסמנכ"ל המכירות של פורטל MSN. סלינס מונה ע"י ועדת המדידה של איגוד חברות הפרסום, לאחר שבמשך מספר חודשים האיגוד עוסק בהליך המכרז שמטרתו בניית גוף מדידה של הרייטינג באינטרנט, בשיתוף חברות האינטראקטיב והאתרים הגדולים.

לפני מספר חודשים אף גובשו מסמכי ה-RFI למול גופי מחקר המשתתפים במכרז, בהם: TNS, נילסן, אבינועם בורג ושילוב-ERATE, עם זאת, גופי מחקר נוספים יוזמנו להשתתף במכרז, זאת במטרה לבחור את גוף המחקר תוך 3 חודשים.

יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "אני שמח על מינויו של סלינס לתפקיד ומקווה שכבר ברבעון הראשון של 2007, נצא לדרך עם כלי המחקר החדש". לאתר ICE

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה