גיא בר מונה לסמנכ"ל הקריאטיב של גיתם BBDO
גיא בר מונה לסמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO. בר, ששימש כסמנכ"ל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי, יחליף בתפקיד את אסי שביט.
מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם, מסרה לאייס בתגובה: "בחרנו בגיא בר, כיון שאנו חושבים שיש לו את היכולות הניהוליות לעמוד במשימה ולנהל את המחלקה".
בר שימש כאמור בתפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב בבאומן, לצידו של דיויד אדלשטיין, כאשר לקוחות המשרד התחלקו בין שניהם. בין לקוחותיו הגדולים בבאומן היו תלמה וסופר-פארם, עם זאת, בר שימש גם כמנהל הקריאייטיב של תקציב פלאפון, לצידו של שוני ריבנאי. בגיתם כידוע, מטופל מחצית מתקציב סלקום, כך שהערכה כי בר יאלץ לעמוד בתקופת צינון מסויימת, לפני הכניסה לתפקיד בגיתם.
בר שימש כמנהל קריאיטיב ב-JWT (טמיר-כהן) לפני תפקידו בבאומן ואילו קודם לכן, שימש כקופירייטר בכיר בשלמור-אבנון-עמיחי.
מחלקת הקריאייטיב בגיתם, תחת ניהולו של שביט, התחלקה בין 4 מנהלי קריאייטיב: ניר פרח, גל פורת, יגאל חזן וערן ברקן. שביט מסר כי הוא מאחל בהצלחה לבר, "הקריאייטיב בגיתם מהווה את חוד החנית של המשרד ואני מאמין שגיא בר יוכל לשמר את העבודה שנעשתה פה ולהמשיך למנף את המשרד". שביט צפוי להישאר במשרד עד כניסתו של בר לתפקיד בעוד כחודש.