רקיט בנקיזר משקיעה מיליון שקל במתיחת המותג "קליה"
חברת רקיט בנקיזר ממשיכה בפיתוח מוצרים בתחום הסרת הכתמים תחת המותג "קליה" ומשקיעה מיליון שקל בהשקת מוצר חדש, המותח את פעילות המותג לתחום השטיחים ובדי הריפוד.
"קליה לבדי ריפוד ושטיחים" הנו מסיר כתמים מבית "קליה וניש" לטיפול בכתמים הנוצרים על בדי ריפוד, כגון: ספות, כריות, שטיחים, וילונות, מושבי מכוניות, כסאות לתינוק וכדומה.
המוצר מבוסס על נוסחת החמצן הפעיל הייחודית של "קליה", המתחילה לפעול לפירוק הכתם באופן מיידי. המוצר מיועד להסיר כתמים קשים כגון כתמי יין אדום, קפה, תה, מיצי פירות וכתמים שומניים ללא חשש של פגיעה בבד ובריפוד, והוא מנטרל ריחות רעים כגון: ריח של חיות בית, עשן סיגריות וריחות בישול.
מוצר זה מצטרף להשקת 3 מוצרים נוספים תחת המותג "קליה" שהושקו בשנת 2006: "קליה אוקסי אקשן" - ספריי שהפך למוצר המוביל בסגמנט "לטיפול לפני הכביסה"; "קליה אוקסי White", המיועד לטיפול בכביסה לבנה ו"מגבוני קליה TO GO" לעזרה ראשונה לטיפול בכתמים מחוץ לבית.
לדברי ערן תור, מנכ"ל רקיט בנקיזר, פעילות זו תרמה לצמיחה של 14% בשוק מסירי הכתמים בישראל, ולביסוס מעמדה של קליה כמובילה את שוק מסירי הכתמים, עם נתח שוק של 59% (נתוני נילסן לחודש אוקטובר 2006). תור מעריך, כי השקת המוצר החדש תגדיל את שוק חומרי הניקוי לשטיחים בכ-20% בשנה הקרובה.
היקף שוק מסירי הכתמים בישראל הנו כ-55 מיליון שקל בשנה, כאשר היקף קטגורית מוצרי ניקוי שטיחים עומד על 7 מיליון שקל.