הרשות השניה תקיים הדרכה נוספת על עקרונות הקוד האתי
בעקבות מיעוט חתימות על הקוד, הרשות השנייה תקיים הדרכה נוספת למשרדי הפרסום והמפרסמים על עקרונות המדריך. ההדרכה תתקיים ב-5 בפברואר, זאת לאחר שהתקיימו בעבר 2 הדרכות בנושא. עד כה חתמו 11 משרדי פרסום על הקוד האתי, בהם: שלמור-אבנון-עמיחי, אדלר-חומסקי&ורשבסקי, גלר-נסיס, גליקמן-נטלר-סמסונוב, יהושע TBWA, יורו ת"א, JWT, ערמוני BATES, ג.יפית, דרורי-שלומי ועפר-הרץ-ליניאל DDB.
מדריך האתיקה שגובש בין הרשות השנייה, איגוד חברות הפרסום ואיגוד המפרסמים כולל כללי אסור ומותר לפרסום בטלוויזיה ומתווה עקרונות ברורים בנוגע לסוגיות שונות. התו האתי יעניק למשרדי הפרסום והמפרסמים שיזכו בו פטור מהצורך להעביר לאישור מראש של הרשות השנייה את התשדירים אותם הם מבקשים לשדר, לרבות בנושאים שכיום מחויבים באישור מוקדם (תשדירים בהם מופיעים ילדים או בני נוער או הפונים לילדים ובני נוער; תשדירים העוסקים בבריאות; תשדירים אשר קיים חשש כי יש בהם ביטויים (ויזואליים ו/או מילוליים), מסרים או תכנים של מין או רמיזה מינית, אלימות, אכזריות או גזענות, או שקיים חשש כי יש בהם משום פגיעה בטעם הטוב, בכבודו של אדם או ברגשות הציבור).
הרשות תעניק את התו רק למשרדים ומפרסמים שעברו את ההדרכות וחתמו על הקוד.