שר התקשורת מגביר מודעות לרפורמה במענה קולי בקמפיין

משיק קמפיין רדיו במטרה להגביר את המודעות הציבורית לשינויים שעבר המענה הקולי הסלולרי אשר חוסכים כסף לצרכן
אפרת אדיר |

משרד התקשורת משיק קמפיין ברדיו בעניין הרפורמה במענה הקולי במטרה להגביר את המודעות הציבורית ליתרון החסכוני של הצרכן.

כזכור, ב-7 בינואר 2007 נכנס לתוקפו התיקון ברישיון חברות הטלפוניה בעניין המענה הקולי, הקובע כי מנוי שמתקשר ולא מעוניין להשאיר הודעה בתא הקולי, יוכל לנתק את השיחה במהלך ההודעה: "השיחה מועברת לתא קולי", או עד שנייה לאחריה, וזאת תוך 3 שניות לפחות. במקרה כזה הלקוח לא יחויב בעלות השיחה.

כעת מתכננים במשרד התקשורת קמפיין פרסומי מנחה אשר יסביר לצרכן בצורה מדויקת מה עליו לעשות כדי להימנע מתשלום, אם הוא אינו מעוניין להשאיר הודעה. זאת במטרה להגביר את המודעות הציבורית לתיקון, הנושא עמו, כאמור, בשורה צרכנית.

הצעד הראשון בקמפיין הוא פרסום הנושא באמצעות מודעות בעיתונות הכתובה, הצעד המשלים הנו פרסום באמצעות תשדירים ברדיו.

כך, התועלת של מסע פרסומי שכזה תגביר את המודעות לנושא בקרב ציבור צרכני הטלפוניה בישראל ותחסוך לצרכנים אלה סכומים עצומים הנאמדים במעל ל-100 מיליון שקל בשנה.

לדברי דובר המשרד, ד"ר יחיאל שבי, המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה של אריאל אטיאס, שר התקשורת, שהבהיר כי חשוב שכל אחד מצרכני הטלפוניה הקווית והסלולרית בישראל יהיה מודע לתיקון ויוכל ליהנות מפירותיו.

כמו כן, המהלך שקודם על-ידי אנשי המקצוע במשרד התקשורת ובאגף התקציבים באוצר יאופיין מהלכים דומים שיבצע משרד התקשורת בעתיד, בכדי להגביר את המודעות הציבורית למהלכים צרכניים שמוביל המשרד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה