שלב הגמר במכרז עיריית תל-אביב: מקאן, יהושע וזרמון
שלושת המשרדים עלו לשלב הסופי מתוך 8 שהגישו את הצעותיהם: גיתם BBDO, יורו תל אביב, אדלר-חומסקי & ורשבסקי, באומן-בר-ריבנאי ופוגל אוגילבי
מכרז עיריית תל-אביב מתקדם שלב: 3 משרדים עלו לשלב הסופי במכרז: מק’אן אריקסון, יהושע TBWA וזרמון-גולדמן.
שלושת המשרדים עלו לשלב הסופי מתוך 8 שהגישו את הצעותיהם: גיתם BBDO, יורו תל אביב, אדלר-חומסקי & ורשבסקי, באומן-בר-ריבנאי ופוגל אוגילבי.
תקציב הפרסום של העירייה, בהיקף של 7 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות ביהושע TBWA ולפני מספר חודשים, בתום תקופת ההתקשרות הקודמת, פורסמו תנאי המכרז החדשים. המכרז הינו לתקופה של שלוש שנים, עם אופציה לשנה נוספת. במהלך תקופה זו, משרד הפרסום שיבחר, ילווה את חגיגות המאה של העיר תל-אביב-יפו, המתוכננות לשנת 2009.
שלושת המשרדים שנבחרו לאחר שעמדו בתנאי הסף, קיבלו את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר של תנאי האיכות ושל הצעת המחיר, ועתה יעברו לאישור ועדת המכרזים ויוזמנו להצגת פרזנטציה קריאייטיבית.