המפכה בביטוח: ביטוח ישיר מאפשרת לבטח רכב באתר
"ביטוח ישיר היא חברה שיצרה את קטגוריית הביטוח הישיר ללא סוכנים בישראל. הקמת אתר האינטרנט והיכולת לבצע רכישת ביטוחים באינטרנט היא עוד פריצת דרך באמצעותה נשמור על מעמדנו כמובילים וחדשנים בכל תחומי עיסוקינו", כך אומרת היום (ג') אורלי ירקוני, מנכ"ל ביטוח ישיר מקבוצת ישיר - איי.די.איי, לרגל השקת אתר האינטרנט החדש של החברה.
כך, באמצעות אתרהאינטרנט החדש, שכתובתו www.555.co.il, יוכלו מעתה לקוחות החברה ולקוחות חדשים לבצע ברשת הליך שלם וכולל של רכישת ביטוח לרכב. בנוסף, יוכלו לקוחות החברה לקבל מידע, טיפים ושירותים משלימים באתר. כל השירותים ניתנים באופן ישיר ואישי ללא התערבות סוכן, לכן מציעה החברה הנחה של עד 15% ברכישת הביטוח באתר.
ירקוני מוסרת, כי בשלב המתקדם ניתן יהיה לרכוש באתר האינטרנט של ביטוח ישיר גם ביטוחי אופנועים, ביטוחי דירה וביטוחי נסיעות לחו"ל. עוד יוצע בעתיד גם שירות ניהול פוליסה מתקדם בזמן אמת של ביטוחי חיים ובריאות ומעקב אחר טיפול בתביעה. "עם השקת אתר האינטרנט החדש, מציגה ביטוח ישיר את הגישה המתקדמת לרכישת וניהול תיקי ביטוח כפי שהיא מקובלת ברחבי העולם המודרני", אומרת ירקוני.
עוד מציינת ירקוני שההחלטה על פיתוחו של האתר והכניסה למכירת ביטוחים דרך האינטרנט באה בין השאר כמענה לתחרות בענף הביטוח, ברמת המחירים כמו גם ברמת המוצרים. לדבריה, דרך מכירה באינטרנט ניתן יהיה לפרוץ ולהגדיל את נתח השוק של הקטגוריה הישירה. "הצרכנים הופכים מתוחכמים יותר ויותר, מעורבים ונבונים ושיטת המכירה דרך האינטרנט הולמת את הרגלי הצריכה המתחדשים של קהל היעד של החברה. להערכתי, בתוך שנה 10% מפעילות החברה תעשה באמצעות האינטרנט". בפיתוח אתר האינטרנט החדש הושקעו חודשים רבים, ולצורך תפעול האתר הכשירו בביטוח ישיר צוות תמיכה ייעודי הממונה על מתן תמיכה טכנית ומקצועית לגולשים באתר. השקת האתר החדש תלווה בקמפיין פרסומי רחב באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי Y&R". זהו הקמפיין הראשון תחת האסטרטגיה החדשה, שיעלה לאוויר מחר (ה') תחת המסר: לא הגיע הזמן להתקדם בביטוח? עם הסיסמה: "תתקדם. תרוויח!".
הקמפיין ישים דגש על התועלת המאפשרת לצרכן להתקדם ולחסוך. הקמפיין כולל טלוויזיה רדיו, אינטרנט וקולנוע ויימשך כשלושה שבועות. היקף הקמפיין מוערך בכ-600 אלף דולר.
3.9 מיליון ישראלים גולשים כיום באינטרנט, לעומת 3.6 מיליון בדצמבר 2005. הישראלים מעמיקים את השימוש באינטרנט: בשנת 2006 - 40% מהגולשים עשו שימוש "חדש" כלשהו ברשת. בנוסף, היקף הרכישות באינטרנט גדל ב-2006 ב-34% ועומד כיום על 55% מסך הגולשים. כיום, 54% מהגולשים עושים פעולות פיננסיות לעומת 47% שעשו כך בשנת 2005.