קלוגס מרחיבה את המותג "ספיישל קיי" עם 2 טעמים
סגמנט בריאות מבוגרים מהווה מנוע צמיחה עיקרי בקטגורית דגני הבוקר ובשנת 2006 הראה צמיחה בשיעור כספי של כ-38% לעומת 2005. כשחקנית דומיננטית בסגמנט בריאות מבוגרים וכמביאת בשורת הבריאות לצרכני הדגנים, "קלוגס" מרחיבה את המותג המוביל "ספיישל קיי" ומשיקה 2 טעמים חדשים בהשקעה של כ-400 אלף דולר.
הטעמים החדשים המושקים הם: "קלוגס ספיישל קיי פירות אדומים" - דגנים מאורז פריך וחיטה מלאה בתוספת תות שדה, דובדבן ופטל. דלים בשומן, עשירים בטעם, ומועשרים בויטמינים ומינרלים המותאמים במיוחד לנשים.
הטעם השני - "קלוגס ספיישל קיי אפרסק ומשמש" מכיל דגנים מאורז פריך וחיטה מלאה בתוספת אפרסק ומשמש.
ההשקה תלווה בקמפיין חוצות בשיתוף עם רשת ההתעמלות הנשית - "סטודיו C" עם הסלוגן: "הדרך לגזרה שרצית: בבוקר, קלוגס ספיישל קיי, בערב, סטודיו C". שלוש הנשים המופיעות בשלטים הן נשים אמיתיות, מנויות בסטודיו C, שעברו שינוי משמעותי.
כמו כן, במסגרת שיתוף הפעולה בין קלוגס לסטודיו C, יינתן חודש מנוי חינם לקורסי חיטוב ועיצוב או יוגה נשית או הליכה מודרכת בסטודיו C בקניית 2 אריזות ספיישל קיי (על כל טעמיו).
בנוסף, לאורך חודש מאי יימכרו דגני "ספיישל קיי" החדשים במחיר היכרות בנקודות המכירה.