גלר-נסיס, יהושע וגליקמן מתמודדים במכרז דואר ישראל
עם סיום השלב הראשון למכרז הפרסום והמדיה של דואר ישראל ל-3 שנים הקרובות, בחרה ועדת ההיגוי לבחירת חברת פרסום, בראשות מנכ"ל החברה אבי הוכמן, שלושה משרדי פרסום שעברו עם הציונים הגבוהים ביותר.
המשרדים שנבחרו לעלות לגמר הם גלר נסיס, יהושע TBWA וגליקמן נטלר סמסונוב, שיתמודדו על תקציב בגובה כ-18 מיליון שקל. תקציב דואר ישראל נחשב לאטרקטיבי, ולכן חברות פרסום רבות פנו בהצעות. שלושת החברות יוזמנו בשלב הבא של המכרז להכין ולהציג את הפרזנטציה שלהם בפני הוועדה, ובסיומו של שלב זה תוכרז חברת הפרסום הזוכה בתקציב חברת דואר ישראל. לראשונה בוועדה זו השתתפה תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים, כנציגת ציבור מקצועית, לצד בכירים נוספים מחברת הדואר. אלדד כהן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בדואר ישראל: "דואר ישראל עברה בשנים האחרונות מיתוג מחדש וביצעה קפיצת מדרגה בתחום שיפור התדמית וחשיפה של החברה ופועלה. האתגר העומד בפני חברת הפרסום שתיבחר יתמקד במיצובה כחברה אולטימטיבית למתן פיתרונות בנקאיים-פיננסיים לצד פורטפוליו מוצרים ושירותים קמעונאיים חדשים שנשיק בחודשים הקרובים".