פרטנר תשקיע 8 מ' ש' ב-ORANGE בול בשבילך

המהלך יגובה בקמפיין של ראובני פרידן של 3 שבועות בטלוויזיה, עיתונות אינטרנט ודיוור ישיר; יוצאת במהלך בעקבות ההודעה על מוכנות לניידות המספרים שתיכנס לתוקף בסוף דצמבר
אפרת אדיר |

חברת הסלולר פרטנר, מפעילת רשת orange, מציעה שירות ללקוחות הבודק את סוג התוכנית, סוג המכשיר, הוותק ואופן שימושי המנוי על מנת לייצר עבור הלקוח הצעה מותאמת אישית בכל חודש. התוכנית נקראת "orange בול בשבילך".

המהלך יגובה בקמפיין במהלך 3 שבועות החל מה-4 ביוני בטלוויזיה, עיתונות אינטרנט ודיוור ישיר, תחת הסיסמא: "להיות שם בשבילך ברגע הנכון - orange שירות ברמה שלא הכרת". הקמפיין שהוכן במשרד הפרסום ראובני פרידן יהיה מהלך פרסום לשירות, המציג מגוון גדול של פתרונות ופיתוחים חדשים בתחום השירות.

העלייה לאוויר עם קמפיין בסדר גודל כזה נובעת ישירות מהתכונית למימוש ניידות המספרים של משרד התקשורת שאמורה להיכנס לתוקפה בסוף דצמבר, בהבטחת שר התקשורת אריאל אטיאס. פרטנר מכינה עצמה למהלך ומנסה לשמר לקוחות באמצעות התאמת תוכנית אישית עבור כל לקוח ולקוח.

דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר אמר: "orange השכילה מאז הקמתה ובמהלך השנים לחזק ולשמר את ערכי השירות, וליצור נאמנות המעידה על אימון לקוחותיה. הפרסים הרבים שקיבלה החברה במהלך השנים הם עדות להערכה ולהוקרה שפעילות זו זוכה לקבל. orange הגדירה את מדד הייחוס לשירות בכל השוק, והפכה למודל חיקוי במשק הישראלי כולו".

איריס בק, סמנכ"לית השיווק והתוכן של orange, הוסיפה: "המהלכים שאנו מציגים היום מייצגים חדשנות רב מימדית, חדשנות המטפלת בכל מאפייני ההצעה ללקוח בשוק הסלולרי העכשווי ומהווה מדרגה נוספת בתפיסת השירות ללקוח".

בק ציינה, כי "במהלך זה אנו שואפים להסיר את הפרדיגמה לפיה בלתי אפשרי לתת שירות אישי לכל אחד מלקוחותינו. שירות "orange בול בשבילך" נותן פתרון המבוסס על דפוס השימוש האישי של הלקוח ומציע באופן דינמי הצעה המותאמת אישית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה