ביגבנד תספק פתרונות פרסום לאסטאונד ברודבנד

חטיבה של חברת האחזקות WaveDivision Holdings LLC. תוכנית הפיילוט מתבססת על פתרון BigBand BMR לשיבוץ תוכניות דיגיטלי, ומודל פרסום אינטרנטי לניהול מלאי
דנה פרידלנדר |

חברת ביגבנד נטוורקס (סימול: BBND), הודיעה היום כי אסטאונד ברודבנד (Astound Broadband), חטיבה של חברת האחזקות WaveDivision Holdings LLC, התקינה את נתב שירותי המולטימדיה של ביגבנד, המיועד לעיבוד וידיאו ולשיבוץ דיגיטלי של פרסומות. אסטאונד תעשה שימוש בפלטפורמה של ביגבנד כחלק מהפתרון שלה להעברת פרסומות טלוויזיה אזוריות ממוקדות, למנויים דיגיטליים בקונקורד ובוולנאט קריק שבקליפורניה.

"כמפעילה זריזה הצומחת במהירות, אנו רוחשים הערכה רבה לחדשנות. ביגבנד נטוורקס מספקת לנו בעקביות טכנולוגיית וידיאו המאפשרת לנו לשמור על מקומנו בחזית הטכנולוגיה", אמר סטיבן וויד, מנכ"ל WaveDivision Holdings, החברה האם של אסטאונד. "BMR איפשר לנו לספק פרסום דיגיטלי בשידורים האנלוגיים והדיגיטליים שלנו. בעתיד, נשתמש ב-BMR כדי לתמוך בכמה מהפיתוחים המתקדמים ביותר בתעשייה, לרבות פרסום לפי כתובת, תכנות באיכות HD ושידור ממותג".

אסטאונד משתמשת ב-BMR לאספקת מגוון יישומים. יישום הסימולקסט מאפשר לחברה להעביר תוכן אנלוגי בפורמט דיגיטלי ולאחד את שיבוץ הפרסומות הדיגיטלי בתוכניות אנלוגיות ודיגיטליות כדי לשפר הן את איכות התמונה של התוכן האנלוגי ולייעל את שידור הפרסומות. אסטאונד גם משתמשת בפונקציונליות של ביגבנד לניהול טלוויזיה דיגיטלית, לניהול התכנות הדיגיטלי ושיבוץ הפרסומות בתוכניות.

"אסטאונד גדלה במהירות ומאתגרת את גבולות הטכנולוגיה הדיגיטלית, במיוחד בפרסום, שהינו תחום מרכזי של חדשנות עבור ביגבנד" אמר ביירן סוד, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הכבלים ביבשת אמריקה בביגבנד נטוורקס. "וידאו דיגיטלי ממותג ושיפורים יעודיים יכולים להפוך את הפרסום להרבה יותר רלוונטי ומשכנע עבור צופי הטלוויזיה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה