קומוורס הודיעה על פיתרון משולב לטלפוניה ומחשבים
וויקפילד, חברה בת של קומברס טכנולוג'י וספקית של תוכנה ומערכות המאפשרים תקשורת מולטימדיה ושירותי בילינג באמצעות רשתות, הודיעה היום על זמינותו של פתרון משולב של טלפוניה נייחת וניידת לאספקת זרם חלק של שירותים ברשתות פס רחב נייחות וניידות.
"אנו עדים לעניין רב בקרב המפעילים לאספקת ממשק אחיד ומלוכד ללקוחות אשר יהפוך במהרה לחלק חיוני מחבילות השירותים," אמר גרהם פיני, אנליסט בכיר ב-Heavy Reading. "אנו חוזים שלפתרונות הממלאים באפקטיביות את דרישות הליבה לממשק יחיד בין מחשבים אישיים לטלפונים ניידים יהיה כוח משיכה רב בשוק".
עם MyCall, המנויים יכולים להשתמש בממשק משתמש דומה במחשב האישי או בטלפון נייד כדי להגיע לכל שירותי התקשורת והמסרים, לרבות טלפוניה, SMS , MMS, מסרים מיידיים ונוכחות. ניתן להשתמש באותו מספר ובאותה רשימת קשר בכל המכשירים וליישם מנגנון בילינג אחד לכל השירותים. בנוסף, מנויי MyCall נהנים מדואר קולי חזותי המאפשר להגיב מהר יותר, מציע חווית שימוש פשוטה יותר וממשק חזותי אינטואיטיבי עם תגובה להודעות בהקשה אחת. הפתרון תומך גם בתצורות שיחה אישיות בין קווי טלפון בבית, במחשב ובטלפון נייד.
"MyCall מאפשר למפעילים להציע חבילות המשלבות טלפוניה קבועה וניידים כגון 'My Mobile on My PC', שנועדה להגדיל את ממוצע ההכנסות למשתמש ולחזק את נאמנות המנויים," אמר בני איינהורן, סמנכ"ל שיווק בכיר בקומברס. "כחלק ממאמציה להשיק פתרונות מקיפים, קומברס מציעה שני פתרונות תקשורת חדשים עם MyCall: האחד למחשב האישי והשני למכשיר הטלפון הסלולרי. יחדיו הם מבטיחים תקשורת והעברת מסרים חלקה במכשירים דואליים ומאפשרים למנויים להשתמש הן ברשתות הסלולריות והן ברשתות ה – WiFi".