ענקית המתוקים, Hershey דיווחה על רבעון מריר מאוד

הרווח הנקי של החברה צנח ב-96% ל-3.6 מיליון דולר מ-97.9 מיליון דולר בשנה הקודמת. מניות החברה השילו היום 3.1% ל-48.42 דולר למניה, מדובר במחיר הנמוך ביותר בשנתיים וחצי האחרונות
דנה פרידלנדר |

ענקית יצור המתוקים, חברת Hershey, דיווחה היום כי הרווח הנקי ברבעון השני צנח ל-3.6 מיליון דולר מ-97.9 מיליון דולר בשנה הקודמת, הירידות לטענת החברה הגיעו בעיקר עקב ארגון מחדש ומחירי חומרי גלם גבוהים. מניות החברה השילו היום 3.1% ל-48.42 דולר למניה, מדובר במחיר הנמוך ביותר בשנתיים וחצי האחרונות.

מכירות החברה ברבעון השני עמדו על 1.05 מיליארד דולר, גם במקרה זה, הנתון פספס את תחזיות האנליסטים שעמדו על 1.07 מיליארד דולר. בניכוי הוצאות ארגון מחדש של 34 סנט למניה החברה דיווחה כי הרוויחה 81.7 מיליון דולר או 35 סנט למניה, הנתון תאם את תחזיות האנליסטים. הנהלת החברה אמרה היום כי החברה הגיבה באיטיות לצמיחה של מוצרי הפרימיום ומוצרי השוקולד האקסלוסיבים, כמו כן, המהדורות המוגבלות שהחברה השיקה, לא צלחו כפי שציפו בהנהלה. החברה איבדה פלחי שוק וערוצי שיווק כמו חנויות למוצרי נוחות ומוצרים אקסלוסיביים, כך נמסר מההנהלה.

"עדיפות מס' 1 שלנו היא להשיב את המומנטום שהיה ל-Hershey בתוך ארה"ב" אמר היום מנכ"ל החברה, Richard Lenny בשיחת ועידה, "לא היינו מוכנים כפי שהיינו צריכים להיות לצמיחה העצומה למוצרי הפרימיום, לא ראינו את התפנית המהירה".

הוצאות הפרסום והשיווק יכפילו את עצמן במהלך המחצית השניה של השנה, זאת לאחר שעלו ב-25% במחצית הראשונה של השנה. בנוסף, החברה תארגן מבצעים וקידום מכירות בחנויות כדי לתת דחיפה למכירות. כמו כן, החברה מתכננת להוריד פסי יצור של מוצרים לא רווחיים ולהעביר אותם ליצור ע"י גורם חיצוני. החברה מתכננת לקצץ ב-1,500 משרות ב-3 השנים הקרובות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה