שופרסל: גידול של 57% ברווח הנקי לכ-58 מ' ש' ברבעון

ההכנסות גדלו ב-1.3% ל-2.38 מיליארד שקל. היו"ר הנכנס, רפי ביסקר: "ביחד עם השותפים החדשים והנהלת החברה, נעשה את כל הדרוש על-מנת להמשיך ולהצעיד את החברה להישגים ולעליית מדרגה נוספת"
סיון איזסקו |

רשת שופרסל מדווחת היום על תוצאות שיא לרבעון השני של שנת 2007, מהן עולה כי ההכנסות ברבעון השני השנה הסתכמו ב-2.42 מיליארד שקל, גידול של 1.3% בהשוואה ל-2.38 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. גידול זה הושג, למרות העובדה שהשפעתו המשמעותית של חג הפסח חלה השנה ברבעון הראשון.

ברשת מסבירים, כי הקיטון במכירות בחנויות זהות הינו 5.1%, נובע מהשפעת חג הפסח אשר קיבל ביטוי משמעותי יותר ברבעון השני אשתקד. בחישוב המכירות בחנויות זהות הכולל את סניפי קלאבמרקט חל קיטון במכירות בחנויות זהות אשר פעלו באופן מלא ברבעון זה וברבעון המקביל אשתקד של 2.1%, וזאת בגלל עיתוי חג הפסח. לעומת זאת, במחצית הראשונה של השנה מול התקופה המקבילה אשתקד, חל גידול של 3.9%.

סך הוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות ברבעון השני היוו 21.6% מההכנסות בהשוואה ל- 22.5% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון השני השנה הסתכם ב-105 מיליון שקל, המהווים 4.3% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח תפעולי בסך 100 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו 4.2% מסך ההכנסות.

הרווח הנקי ברבעון השני השנה הסתכם ב-58 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי בסך 37 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-57%.

המכירות למ"ר הסתכמו ברבעון השני ב- 4,413 שקל למ"ר, לעומת 4,412 שקל למ"ר ברבעון המקביל אשתקד. מספר החנויות שהפעילה החברה ב-30.06.2007 הסתכם ב-227 חנויות.

אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל , אמר היום בעקבות הפרסום: "אנו נמצאים היום בעיצומו של ישום התהליך האסטרטגי והמדיניות אותה הובלנו בשנתיים האחרונות ואשר כוללות כמה אירועים ופעולות בהן: סיום תהליך הטמעת סניפי הקלאבמרקט לפורמטים של שופרסל ביג, שופרסל שלי, שופרסל דיל, זול פה ורשת א'. השקה מחדש של שופרסל ישיר (לשעבר נטסל) אתר הקניות באינטרנט. השקה מחודשת של מועדון הלקוחות תחת השם שופרסל (לשעבר סופרקארד). הישג מרשים בהנפקת כרטיסי אשראי שופרסל ללקוחות - בשותפות עם לאומי קארד ופז, וחציית את קו ה- 110,000 כרטיסים. לצד אלה גם את המשך התנופה בהרחבת מיגוון המוצרים ושיעורי החדירה של המותג הפרטי שופרסל".

רוזנהויז ציין כי מהלכים אלה, "מאפשרים לרשת להעמיק את מערכת היחסים לטווח ארוך עם לקוחותיה וכן להרחיב את התשתית להוספת שירותים ומוצרים חדשים".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה