פרטנר חותמת רבעון עם גידול של 31% ברווח הנקי לכ-228 מיליון שקל

ביחס לרבעון המקביל אשתקד; החברה הגדילה את מספר המנויים בכ-6%. הגדילה את מספר דקות השימוש הממוצע ללקוח בכ-8% אך מנגד נרשם קיטון של 1% בהכנסה החודשית הממוצעת למנוי שעמד ברבעון הארחון על 157 שקל
סיון איזסקו |

חברת פרטנר , מפעילת אורנג' בישראל, הודיעה היום על תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2007. פרטנר דווחה ברבעון השני של 2007 על הכנסות של 1.5 מיליארד שקל (345 מיליון דולר), על EBITDA של 519 מיליון שקל (122 מיליון דולר), ועל רווח נקי של 228 מיליון שקל (54 מיליון דולר). בהתייחסו לתוצאות, אמר דוד אבנר, מנכ"ל פרטנר: "הרבעון השני של 2007 היה עוד רבעון חזק לפרטנר. פרטנר הצליחה לגייס מנויים באיכות גבוהה לבסיס לקוחותיה, בעיקר במגזר העסקי. מספר לקוחותינו בדור השלישי עלה בכ-19% בהשוואה לרבעון הקודם והגיע לכ-400,000 מנויים בסוף הרבעון, המהווים בקירוב 15% מבסיס המנויים שלנו, העומד על 2.73 מיליון".

כאמור, סך הכנסות פרטנר ברבעון השני של 2007 היו 1.467 מיליארד שקל (345.4 מיליון דולר), עלייה של 6.9% מ-1.372 מיליארד שקל ביחס לרבעון השני של 2006, ועלייה של 3.5% מ-1.417 מיליארד שקל ביחס לרבעון הראשון של 2007. שתי העליות נבעו בעיקר מצמיחה בהכנסות משירותים, המשקפת גידול בבסיס המנויים, שיפור באיכות בסיס המנויים, ממוצע גבוה יותר של דקות שימוש, וכן גידול בהכנסות ממידע ומתוכן, אשר מותנו במידת מה על ידי הירידה בהכנסה הממוצעת לדקה כתוצאה מהתערבות רגולטורית ומלחצים תחרותיים. הלחצים הרגולטורים העיקריים כללו את השפעתה הרבעונית המלאה של הורדת תעריפי הקישוריות בכ– 10% שנכנסה לתוקפה באחד במרץ 2007, כחלק מתוכנית משרד התקשורת להוריד באופן הדרגתי את דמי הקישוריות במהלך השנים 2005 עד 2008, כמו גם מן הרגולציה המגבילה את יכולת החברה לחייב עבור שיחות המנותבות לתא הקולי, שנכנסה לתוקף באחד בינואר 2007.

הרווח התפעולי הכולל ברבעון השני של 2007 הסתכם ב-367.2 מיליון שקל (86.4 מיליון דולר), צמיחה של 17.9% מ– 311.5 מיליון שקל ברבעון השני של 2006, ועליה של 22.0% מ– 301.1 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2007.

ה– EBITDA ברבעון השני של 2007 עלה ב– 9.7% בהשוואה לרבעון השני של 2006, מ– 473.2 מיליון שקל (34.5% מסך ההכנסות) ל– 519.3 מיליון שקל (122.2 מיליון דולר או 35.4% מסך ההכנסות), המהווים גם עלייה של 14.1% מ– 454.9 מיליון שקל (32.1% מסך ההכנסות) ברבעון הראשון של 2007. הרווח הנקי ברבעון השני של 2007 הסתכם ב-228.1 מיליון שקל (53.7 מיליון דולר), צמיחה של 30.9% מ-174.2 מיליון שקל ברבעון השני של 2006, וצמיחה של 16.5% מ– 195.8 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2007.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה