גיוון אימג'ינג עברה לרווח של 623 אלף ד' ברבע השני

שנת 2007 מסתמנת כשנה חיובית עבור החברה, אשר עברה מהפסד חצי שנתי של למעלה מ-3 מיליון דולר בששת החודשים הראשונים של 2006 לרווח של 694 מיליון דולר השנה
עפרה ברון |

גיוון אימג'ינג דיווחה אתמול (ד') על תוצאותיה לרבעון השני לשנת 2007.

הכנסות החברה ברבעון השני של 2007 גדלו בכ- 20% והסתכמו ב- 27.8 מיליון דולר, לעומת 23.2 מיליון דולר ברבעון שני 2006. הכנסות החברה גדלו בכ- 21% לעומת הרבעון הראשון של 2007.

הרווח הגולמי ברבעון השני של 2007 היה 75.5%, לעומת 75.2% ברבעון שני 2006.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב- 0.6 מיליון דולר או רווח של 0.02 למניה בדילול מלא ברבעון שני 2007, לעומת הפסד נקי של 0.6 מיליון דולר למניה ברבעון השני של 2006..

הרווח הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ב- 2.8 מליון דולר, או 0.09 דולר למניה בדילול מלא ברבעון השני 2007, לעומת רווח נקי של 1.0 מיליון דולר, או 0.04 דולר למניה ברבעון המקביל אשתקד. התוצאות על בסיס non-GAAP לרבעון השני של 2007 אינן כוללות הוצאה בסך 1.2 מיליון דולר בגין תגמול עובדים בהתאם לתקןFAS123R אותו אימצה החברה בתחילת שנת 2006 וכן אינן כוללות הוצאות משפטיות בסך כ- 0.9 מיליון דולר בגין ההתדיינות המשפטית עם אולימפוס.

תזרים המזומנים התפעולי נטו הסתכם ב- 5.1 מיליון דולר. סך המזומנים, שווי מזומנים ואגרות חוב ביום 30 ליוני, 2007 הסתכם ב- 102.3 מיליון דולר.

חומי שמיר, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג אמר כי "אנחנו שבעי רצון מביצועי החברה ברבעון הנוכחי, ובמיוחד מהגידול של 20% בהכנסות ומהגידול של 23% במכירות גלולת PillCam® SB. אנחנו מצפים שהביקוש לגלולה ימשיך ויגדל והגלולה תמשיך להיות מנוע הצמיחה העיקרי עד סוף השנה . הכנסות הרבעון השני כללו מכירות של PillCam® COLON באירופה, ובעקבות כך זהו הרבעון הראשון שבו כל שלושת המוצרים שלנו תרמו להכנסות."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה