הרווח הנקי של וואלה עלה ל-2.1 מיליון ש"ח

לעומת 1.5 מליון ש"ח ברבעון הקודם, כך פרסמה היום החברה. הכנסות החברה צמחו ב-21% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
דנה פרידלנדר |

חברת וואלה! פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2007 והציגה גידול בכל הפרמטרים, הכנסות החברה לרבעון צמחו לכ-30.2 מליון ש"ח לעומת כ-24.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד - מדובר בגידול של כ–21%. נציין כי, הכנסות הרבעון הקודם, עמדו על 27.2 מליון ש"ח. תוצאות הרבעון השני כוללות לראשונה את הכנסות החברה ממנועי צמיחה חדשים כדוגמת מערכת ה- AdVantage (פלטפורמת הפרסום של מודעות טקסט בתוצאות חיפוש ובהתאמה לתוכן) ומשיתוף הפעולה עם ICQ המגדיל את שטחי הנדל"ן הפרסומי של החברה.

הרווח הגולמי הרבעון הסתכם לכדי 17.7 מליון ש"ח, בהשוואה לרווח גולמי של כ-15.8 מליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, מדובר בגידול של 11.6%. הרווח התפעולי של וואלה! ברבעון השני של 2007 הסתכם בכ-3.1 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ- 2.2 מיליון ש"ח ברבעון הקודם.רווחי ה-EBITDA ברבעון הראשון הסתכמו בכ- 5 מליון ש"ח, לעומת כ- 3.8 מליון ברבעון הקודם, וכ-6 מליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

צבר ההזמנות בתחום הפעלת הפורטל עלה במהלך הרבעון בכ-25% לרמת שיא של 16.6 מליון ש"ח. העלייה בצבר נבעה בעיקר מגידול בהזמנות הפרסום שנחתמו במהלך התקופה ויוכרו כהכנסות במהלך הרבעונים הבאים.

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה! אמר היום כי "ברבעון הנוכחי מתחילה וואלה! ליהנות מפירות מנועי הצמיחה אשר הושקו בחודשים האחרונים, ובמיוחד ממערכת ה-AdVantage אשר הושקה בסוף אפריל השנה. למרות שחלפו רק 3 חודשים מאז ההשקה, המערכת מניבה כיום הכנסות בקצב שנתי שעולה על קצב ההכנסות מקישורים ממומנים (Sponsored Links) שנמכרו במנוע החיפוש הישן".

עוד נמסר מהחברה כי היקף החיפושים במנוע החיפוש החדש שהשקנו בינואר עלה בחודשים האחרונים. עובדה זו, לצד ההיקף הגדול של צפיות בעמודי תוכן בוואלה!, מאפשר לוואלה! להפוך לשחקן משמעותי בתחום המודעות הטקסטואליות בתוצאות חיפוש ובהתאמה לתוכן. ברבעון זה באה לידי ביטוי גם ההצלחה של שיתוף הפעולה בין וואלה! ל- ICQ. על פי ההסכם, שנחתם במרץ השנה, וואלה! מונתה כמפיץ הבלעדי של כל שטחי הפרסום ב-ICQ ישראל. הדבר מאפשר לוואלה! להציע למפרסמים ולמשרדי הפרסום מבחר מגוון של מוצרי פרסום איכותיים ומפולחים.

גם כניסתה של וואלה! לתחום הסלולר צוברת תאוצה. במהלך המחצית הראשונה של השנה נעשתה פעילות פיתוחית ומסחרית אינטנסיבית בתחום זה. וואלה! חתמה על הסכמים עם כל המפעילים הסלולריים, וכן עם חברות תוכן סלולרי וחברות טכנולוגיה. עשרות ערוצי תוכן של וואלה!, מערכת פורומים, קהילות וצ''אטים יהיו נגישים כבר בשבועות הקרובים ללקוחות כל המפעילים בישראל. וואלה! מקווה להפוך תוך זמן קצר לשחקן משמעותי בתחום".

כל הכותרות

יניב וידבסקי, סמנכ"ל הכספים של וואלה! אמר היום כי "למרות העונתיות המאפיינת את הרבעון השני, בשל חג הפסח, המכירות היו חזקות ובאו לידי ביטוי בגידול המשמעותי בצבר ההזמנות של החברה כמו גם בהכרה בהכנסה. בנוסף, ממשיכה וואלה! בתהליכי הייעול הכוללים את המעבר לחוות שרתים חדשה. המעבר כרוך בהגדלה זמנית של הוצאות המכר וצפוי להסתיים בסוף שנת 2007".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה