מפעלי נייר חדרה עברה מהפסד של 5.5 לרווח של 6.6 מ' ש'

"קבוצת מפעלי נייר חדרה שומרת על קצב הצמיחה הגבוה של הפעילות בישראל הן במכירות והן ברווח התפעולי", אמר אבי ברנר, מנכ"ל קבוצת מפעלי נייר חדרה עם פרסום הדוחות
סיון איזסקו |

קבוצת מפעלי נייר חדרה הציגה הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2007. המכירות המצרפיות מפעילות בישראל ברבעון השני של שנת 2007, הסתכמו ב-689.2 מיליון שקל, עלייה של 6.6%, לעומת 646.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול זה נבע מגידול כמותי במכירות ומשיפור במחירי המכירה.

הרווח התפעולי המצרפי בישראל ברבעון השני הסתכם ב-60.6 מיליון שקל, עלייה של 29.8% לעומת 46.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. השיפור הניכר ברווח התפעולי מפעילות בישראל, נבע מהעלאת מחירים במרבית תחומי הפעילות של הקבוצה, מהגידול במכירות הכמותיות ומהמשך תהליכי ההתייעלות. שיפור זה קוזז בחלקו עקב התייקרות בחומרי הגלם. נתוני אשתקד (מכירות ורווח תפעולי) הם בניטרול אחזקת החברה בתממ, שנמכרה בראשית 2007 כחלק מצעדי ההתמקדות בליבת העסקים של קבוצת מפעלי נייר חדרה.

אבי ברנר, מנכ"ל קבוצת מפעלי נייר חדרה: " קבוצת מפעלי נייר חדרה שומרת על קצב הצמיחה הגבוה של הפעילות בישראל הן במכירות והן ברווח התפעולי. המשך תהליכי ההתייעלות המתוכננים, המעבר לשימוש בגז טבעי שצפוי בחודשים הקרובים והעצמת תהליכי החדשנות והסינרגיה, אמורים לתמוך בהמשך הצמיחה ושיפור התוצאות בפעילות בישראל".

ההשקעה האסטרטגית בטורקיה ברבעון השני של שנת 2007 המשיכה חברת קימברלי קלארק טורקיה , KCTR , חברת בת של חוגלה קימברלי , ביישום התוכנית האסטרטגית שגובשה עם השותף הבינלאומי , חברת קימברלי קלארק העולמית.

אבי ברנר, מנכ"ל קבוצת מפעלי נייר חדרה: "במסגרת ההשקעה האסטרטגית בטורקיה הוגדרה תוכנית עסקית מפורטת שנועדה להחדיר את המותגים הבינלאומיים של קימברלי קלארק לטורקיה, על בסיס ייצור מקומי. במידה ותיושם במלואה, תצמח חברת KCTR עד שנת 2015 , לחברה דומיננטית ורווחית, בעלת היקף מכירות שנתי של 300 מליון דולר" .

מהחברה נמסר , כי לפני כשנה השיקה החברה את מותגי האגיס וקוטקס הבינלאומיים של קימברלי קלארק בתורכיה, והיא ממשיכה בפעילות פרסום וקידום מכירות להעצמת המהלך והגדלת ההתנסות והמכירות. נתח השוק של חיתולי האגיס גדל בהתמדה ומחקרי הצרכנים האחרונים מעידים על התחזקות ברורה של המותג ברמת מודעות ואיכות נתפסת.

כחלק מהתוכנית האסטרטגית, מתעתדת החברה להמשיך לאורך השנה במאמצי השיווק וקידום המכירות, תוך השקת דור מוצרים חדש, שיתמוך בבניית המותגים ויצירת הנאמנות אצל הצרכנים. במהלך הרבעון הראשון השנה נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין החברה, KCTR , לבין חברת יוניליבר בתורכיה. במסגרת הסכם זה מבצעת חברת יונילבר את פעילות המכירה, ההפצה והגביה עבור KCTR בכל השוק הטורקי, למעט שוק רשתות המזון הארציות ובו תמשיך KCTR לפעול ישירות.

בחברה מעריכים, כי ההסכם יהווה מנוף משמעותי לקידום יעדי התוכנית, להרחבת ההפצה, ליצירת התנסות והמשך החדרת המותגים הבינלאומיים של קימברלי קלארק בתורכיה. כל זאת , תוך חסכון ניכר בעלויות המכירה וההפצה הנוכחיות של KCTR . במהלך הרבעון השני החלה החברה בהטמעת שיתוף הפעולה שמתוכנן לתת אותותיו, בהדרגה, עוד בשנה הנוכחית.

ברנר הוסיף כי "החברה ממשיכה ביישום התוכנית העסקית האסטרטגית וצפויה לפי התוכנית להמשיך בצמיחה ולצמצם בהדרגה את הפסדיה הנובעים מההשקעה בחדירה לשוק זה שהינו פוטנציאל גדול עבורה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה