תפרון הציגה דוחות; אזהרת ההכנסות התממשה

יוסף שירן, מנכ"ל תפרון: "מכירות מוצרי הלבשת הספורט ברבעון השני קטנו בצורה משמעותית. ברבעון השלישי אנו צופים כי המכירות יקטנו"
סיון איזסקו |

חברת תפרון (תפרון חו"ל ), יצרנית מוצרי הלבשה תחתונה ללא תפר והלבשת ספורט, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני לשנת 2007.

תוצאות הרבעון השני לשנת 2007:

ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב- 40.6 מיליון דולר, קיטון של 18.3% בהשוואה להכנסות בסך 49.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהכנסות ברבעון נבע מקיטון במכירות מוצרי הלבשת הספורט ומוצרי ההלבשה התחתונה במהלך הרבעון. קיטון זה קוזז בחלקו על ידי גידול קל במכירות בגדי הים.

שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם ב-14.0%, בהשוואה לשיעור רווח גולמי של 21.7% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם ב-1 מיליון דולר (2.5% מההכנסות) בהשוואה לרווח תפעולי של 6.6 מיליון דולר (13.4% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח מפעילות נמשכת ברבעון השני, הסתכם ב-0.8 מיליון דולר (1.9% מההכנסות), או 0.04 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה ל-4.5 מיליון דולר (9.1% מההכנסות), או 0.21 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד.

תוצאות המחצית הראשונה לשנת 2007:

ההכנסות במחצית הראשונה של 2007 הסתכמו ב- 89.4 מיליון דולר, קיטון של 9.8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון בהכנסות נבע מירידה במכירות מוצרי ההלבשה התחתונה ומירידה משמעותית במכירות מוצרי הלבשת הספורט. קיטון זה קוזז בחלקו על ידי גידול במכירות בגדי הים.

שיעור הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2007 הסתכם ב- 16.8% לעומת 23.0% בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי הסתכם ב- 6.0 מיליון דולר (6.7% מההכנסות) בהשוואה לרווח תפעולי של 14.1 מיליון דולר (14.3% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח מפעילות נמשכת הסתכם ב-4.6 מיליון דולר (5.1% מההכנסות), או 0.21 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח מפעילות נמשכת בסך 9.8 מיליון דולר (9.9% מההכנסות), או 0.47 דולר למניה בדילול מלא, בתקופה המקבילה אשתקד.

יוסף שירן, מנכ"ל תפרון: "תוצאות הרבעון השני היו בהתאם לציפיותינו המעודכנות, שפורסמו לפני כחודש. מכירות מוצרי הלבשת הספורט ברבעון השני קטנו בצורה משמעותית בעיקר כתוצאה מעיכוב בהזמנות. מכירות מוצרי ההלבשה התחתונה קטנו גם כן, בעיקר בעקבות ירידה במכירות של קולקציות ישנות של חטיבת Cut & Sew לחברת Victoria's Secret, אשר היו תחת לחץ מחירים מתמשך מתחילת השנה. בנוסף, דווח לנו על ידי Victoria's Secret, כי בכוונתם להעביר בהדרגתיות תוכנית כותנה ישנה בשיטת ה- Cut & Sew לייצור בהודו בתחילת שנת 2008. איננו צופים כי הדבר ישפיע באופן משמעותי על ההכנסות ועל הרווחיות ממכירת מוצרי ההלבשה התחתונה בשנת 2008.

שירן הוסיף: "ברבעון השלישי אנו צופים כי מכירות מוצרי הלבשת הספורט ומוצרי ההלבשה התחתונה יקטנו בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. עונתית, הכנסות מבגדי הים הן הנמוכות ביותר ברבעון השלישי ובהתאם לכך אנו צופים שסך ההכנסות ברבעון השלישי יהיו נמוכות מהרבעון המקביל אשתקד. אנו מאמינים כי רמת ההכנסות הנמוכה תביא להפסד נקי של כ- 1 מיליון דולר ברבעון השלישי. עם זאת, לאור ציפיותינו לשיפור במכירות מוצרי הלבשת הספורט ברבעון הרביעי, בעיקר לפי אינדיקציות חיוביות שקיבלנו מ- Nike לגידול בהזמנות של מוצרי "הדור הבא", ולאור מכירות בגדי ים אשר עונתית גבוהות יותר ברבעון זה, אנו צופים לשיפור משמעותי במכירות ובשעורי הרווחיות ברבעון הרביעי בהשוואה לרבעון השני של 2007.

שירן סיכם: "בעוד המחצית הראשונה של 2007 היתה מאתגרת עבורנו, הצלחנו למצב את תפרון כמפתחת, מעצבת ויצרנית מובילה של מוצרי הלבשת ספורט מובילים. אנו בתהליך מתמשך לאיתור לקוחות חדשים למוצרינו ומנועי צמיחה חדשים תוך איתור אמצעים להקטנת עלויות ולהתייעלות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה