קסטרו: צמיחה של 71% בשורת הרווח הנקי

בעוד מתחרתה, פוקס, הציגה אזהרת רווח, קסטרו רשמה גידול בהכנסות, וקיטון בעלות המכר. עם זאת יש לציין כי מרבית הצמיחה ברווחיות נבעה משינויים בשורת הוצאות המימון ולאי מהפעילות השוטפת
סיון איזסקו |

קסטרו דיווחה הבוקר על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2007, כשהיא מציגה גידול בהכנסות, קיטון בהוצאות וצמיחה מרשימה של כ-71% בשורת הרווח הנקי.

בשורת ההכנסות רשמה החברה גידול של כ-3% לסך של 133.7 מיליון שקל, לעומת 129.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עלות המכר קטנה בכ-3% לכ-52.7 מיליון שקל.

בעוד שברבעון השני של שנת 2006 היו לחברה הוצאות מימון של כ-4.5 מיליון שקל, הרי שבבעון האחרון נהנתה החברה מהכנסות מימון של כ-6 מיליון שקלים, סכום שתרם לא מעט לצמיחה בשורת הרווח הנקי.

כאמרו, בשורה התחתונה רשמה החברה צימחה של כ-71% לכ-14.5 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 8.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו מודל, מסר: "אני שמח שהצלחנו להראות שיפור בכל הפרמטרים גם ברבעון השני. במבט על חצי השנה הראשונה של השנה, אשר מנטרל את השפעת עיתויו של חג הפסח הצלחנו להראות גידול דו ספרתי בשיעור ההכנסות, הרווח הגולמי, הרווח התפעולי וכמובן הרווח הנקי, בהשוואה למחצית הראשונה של השנה שעברה. השוק הישראלי ממשיך להיות אטרקטיבי עבורנו ובמהלך השנה החולפת פתחנו בו 10 חנויות נוספות, זאת במקביל לפתיחתן של 8 חנויות נוספות בשווקים השונים בהם אנו פועלים בחו"ל. אנו רואים בפעילותינו בגרמניה פוטנציאל רב ולכן החלטנו ביחד עם שותפינו במיזם, קונצרן OTTO, להמשיך את שיתוף הפעולה בינינו."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה