קליגולה מקימה מועדון לקוחות בהשקעה של מ' ש'
קליגולה, רשת נעלי הנשים הישראלית המונה 14 סניפים ברחבי הארץ , משיקה מועדון לקוחות חדש תחת השם קליגולה Club בהשקעה כוללת של חצי מיליון שקל. מועדון הלקוחות של קליגולה הינו מועדון הלקוחות הראשון בישראל בקטגוריית אופנת נעלי נשים. את הקמת המועדון מלווה חברת השיווק הישיר "סגמרקטינג".
מועדון הלקוחות של קליגולה, אליו תתלווה הסיסמא – "ללכת על הטוב ביותר" – יקנה לחברותיו הטבות בלעדיות, על קניותיהן ברשת. בין ההטבות: הנחה קבועה על כל קניה, הנחה מיוחדת לרגל יום ההולדת, מבצעי סוף עונה מיוחדים ועוד. בנוסף, כל קנייה מעל 150 שקל תזכה את הלקוחה בחותמת בדרכון צבירה (כולל מבצעים וסופי עונה – ללא הגבלה) אשר יחד יצטברו לכדי הנחות והטבות נוספות, שכל לקוחה תוכל לממש אחרי מספר קניות מסוים. כל חברה במועדון תקבל ערכת כרטיסים ייחודית הכוללת: כרטיס חבר מעוצב לשמירה בארנק ושני מחזיקי מפתחות ממותגים, אשר יתפקדו ככרטיס מועדון לטובת אלו אשר מעדיפות לא להסתובב עם כרטיסים רבים בארנקן.
גרשון ברושי, מנכ"ל ובעלי קליגולה: "הקמת מועדון הלקוחות נעשתה מתוך מחשבה והתמקדות בלקוחה של קליגולה. לקוחה נאמנה המעריכה את המותג - הרשת רוצה להעניק לה בחזרה. באמצעות מועדון מתקדם המסוגל לקיים קשר הדוק ורציף עם הלקוחות, נוכל להעניק יותר ללקוחותינו. אנו מאמינים בהיזון חוזר ועל כן החלטנו להשקיע בלקוחותינו הנאמנות ולתגמלן באמצעות הטבות מרחיקות לכת לחברות המועדון".
עם השקתו של המועדון יצא דיוור ישיר פרסונאלי לכ- 40,000 לקוחות ברחבי הארץ, אשר יזמין את הלקוחות הפעילות של הרשת להצטרף למועדון.