פסגות אופק הקים CALL CENTER ליועצים

נועד לתמוך בשיווק של תאלי תעודות סל - ויסייע בסגירת עסקאות עם לקוחות
שי פאוזנר |

נמשכת המלחמה היצירתית בתחום השיווק הפרסום של שוק ההון. היום מדווחים ראשי פסגות אופק כי החברה משיקה את "תאליפון", שירות טלפוני חדש שישמש את היועצים ויעניק להם שירות מקצועי, אישי ומהיר בכל הנוגע לתאלי - תעודות הסל מבית פסגות אופק.

בפסגות אמרו כי המוקד החדש יעניק ליועצים מידע נרחב, יספק מענה מיידי לכל שאלה ויסייע בביצוע עסקאות עבור לקוחות יועצי ההשקעות.

טל ורדי, מנכ"ל תאלי תעודות סל בבית ההשקעות פסגות אופק: "אנו רואים במתן השירות ליועצי ההשקעות בבנקים השונים חשיבות עליונה ולכן, חשוב לנו להעניק להם את הכלים המקצועיים ביותר שניתן. החלטנו על הקמתו של שירות תאלי פון מתוך כך שאנו חוזים שיועצי ההשקעות יהפכו להיות הגורם המרכזי בהפצת תעודות הסל, כפי שהם מובילים את הפצת קרנות הנאמנות כיום".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה