פרסום לם מרגלית זכה בתקציב פסטיבל הסרטים בחיפה

הפסטיבל הבינלאומי יתקיים זו השנה ה-23 בחול המועד סוכות
אפרת אדיר |

משרד הפרסום לם-מרגלית, זכה במכרז על תקציב הפרסום של פסטיבל הסרטים הבינ"ל ה-23, שיתקיים בחול המועד סוכות, בחיפה. המשרד נבחר לאחר בדיקה של מספר משרדי פרסום מחיפה ומחוץ לה.

השנה הוחלט לטפל בפרסום הפסטיבל בפורמט שונה, מושקע וגדול מתמיד, וליצור קונספט פרסומי עיצובי חדש, המבדל פרסומית את הפסטיבל הזה מקודמיו עם ויז'ואל בולט, המופיע על כל פרסומי הפסטיבל.

כמו כן, עולה בימים אלה, לראשונה, אתר אינטרנט חדש לפסטיבל, אשר יכלול עדכונים שוטפים מהאירועים בחיפה, פירוט נרחב על הסרטים שיועלו במסגרת הפסטיבל, ואפשרות להזמנת כרטיסים דרך האתר.

במקביל, אתר YNET יסקר מהפסטיבל 24 שעות ביממה, בשיתוף עם חברת b-way אינטראקטיב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה