דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: צפי המכירות של החברה לשנה הקרובה עומד על מיליארד ש'

היקף המכירות הסתכם בשנת הכספים החולפת של החברה ב-800 מיליון שקל והכנסותיה צמחו בשיעור של 15%, כך נמסר היום ממיקרוסופט ישראל
רויטל תפילין |

מיקרוסופט ישראל הציגה היום את נתוני המכירות שלה לשנת הכספים החולפת של החברה (שהסתיימה ב-30 ביוני 2007) וכן את מפת הדרכים שלה לשנת העבודה הקרובה. בתדרוך עיתונאים אשר קיימה הבוקר, הצהיר המנכ"ל שלה, דני ימין כי היקף המכירות של החברה בשנה האחרונה עמד על כ-800 מיליון שקל וצפי המכירות שלה לשנה הקרובה הוא מיליארד שקל.

עוד נמסר מהחברה, כי בשנה החולפת צמחו הכנסות מיקרוסופט ישראל בשיעור של 15%. מגזר הארגונים הגדולים, האחראי ל-54% מכלל מכירות החברה, רשם את הצמיחה הגבוהה ביותר, בשיעור של 25%. כמו כן נרשמה צמיחה של 8% במגזר העסקים קטנים-בינוניים.

בחלוקה לקווי מוצר נמצא, כי הצמיחה הגבוהה ביותר נרשמה בתחום ה-CRM שרשם גידול של 101% במכירות. דו"ח של חברת המחקר IDC קבע כי בשנת 2006 מיקרוסופט עברה להוביל את היקף מכירות רישיונות ה-CRM בישראל, ופתרונה של מיקרוסופט נבחר על ידי 66% מכלל הלקוחות החדשים. למיקרוסופט ישראל יש כיום 230 לקוחות מכול מגזרי המשק שבחרו בפתרון ה-CRM שלה, 101 לקוחות חדשים בשנת 2006 בלבד.

מוצרי Office, לרבות Office 2007 רשמו גידול של 17%, ותחום השרתים הגיע לצמיחה של 11%. בתחום מערכות ההפעלה חשפה מיקרוסופט לראשונה נתונים על חדירת Windows Vista לשוק הישראלי. מראשית ינואר 2007 נמכרו בישראל 160,000 מערכות עם Windows Vista שמהוות כ-42% מסך כל המערכות שנמכרו. מתוכן נמכרו כ-96,000 מערכות לשוק הביתי שמהוות כ-70% מהמערכות, שנמכרו בתקופה זו למגזר הפרטי. במגזר הארגוני מתבצעים פרויקטי הטמעה של Windows Vista במספר ארגונים גדולים וביניהם: משרד ראש הממשלה, משרד המשפטים, חיל הים, קומברס, מכבי שרותי בריאות, אלישרא ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה