Constellation Brands דיווחה על עליה של 9.2% ברווח

החברה העלתה את תחזיותיה לכלל השנה, בתגובה לכך, רשמו מניות החברה עליות נאות. ענקית המשקאות החריפים דיווחה כי מכירות חזקות של ליקרים איזנו את הירידה החזקה שנרשמה במכירות היין בארה"ב ואנגליה.
דנה פרידלנדר |

ענקית המשקאות החריפים, חברת Constellation Brands, דיווחה היום כי רווחי הרבעון השני שלה עלו ב-9.2%. הגידול במכירת הליקרים הוא שאיזן את הירידות שנרשמו במכירות היין בארה"ב. ענקית היין, הבירה והאלכוהול העלתה גם את תחזיותיה לכלל השנה, בעקבות כך, מניותיה רשמו היום עליות.

ההכנסות עמדו על 72.1 מיליון דולר, או 33 סנט למניה - ברבעון שנגמר ב-31 לאוגוסט. ההכנסות עלו מ-66 מיליון דולר, או 28 סנט למניה שנרשמו ברבעון המקביל אשתקד.

בניכוי פריטים חד פעמיים, הרווח ירד ל-35 סנט למניה מ-43 סנט למניה ברבעון השני בשנה הקודמת. המכירות בניכוי מיסים על מוצרי צריכה כגון אלכוהול וסיגריות, צנחו ב-37% ל-892.6 מיליון דולר מ-1.42 מיליארד דולר בשנה שעברה.

התוצאות שהציגה החברה עקפו את תחזיות האנליסטים שעמדו על 32 סנט למניה על מכירות של 878.8 מיליון דולר.

נציין כי, החברה דיווחה בחודש מרץ כי היא חתכה את כמות המשלוחים של היין לארה"ב - הדבר גרם לירידת מותג היין של החברה לרדת בצפון אמריקה ב-4% ברבעון. מכירות היין של החברה בבריטניה נפגעו גם ברבעונים האחרונים עקב כניסה של יינות אוסטרלים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה