רווחי ענקית המסעדנות Yum Brands עלו ב-17% ברבעון

החברה, שבאחזקתה מותגי המזון פיצה האט, טאקו בל ו-KFC דיווחה כי הרווח הנקי של החברה לרבעון השלישי עמד על 270 מיליון דולר. המכירות עמדו על 2.56 מיליארד דולר
דנה פרידלנדר |

ענקית המסעדנות, חברת Yum Brands דיווחה על זינוק של 17% ברווחי הרבעון השלישי, כמו כן, החברה העלתה את תחזיותיה לשנה כולה. הרווח הנקי של החברה לרבעון השלישי עמד על 270 מיליון דולר, או 50 סנט למניה, זאת בהשוואה ל-230 מיליון דולר או 42 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד. המכירות עמדו על 2.56 מיליארד דולר בהשוואה ל-2.28 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ממוצע תחזיות האנליסטים עמד על רווח של 45 סנט למניה כאשר ההכנסות הן 2.44 מיליארד דולר, כך נמסר מ-Thomson Financial.

מ-Yum Brands נמסר כי היא מתכננת לבצע רכישה חוזרת של מניות בסה"ך 4 מיליארד דולר בשנתיים הקרובות. עוד נמסר מהחברה כי התחזיות שלה לשנה כולה עלו, תחזית ההכנסות שונתה לעלייה של 13% ל-1.65 דולר למניה, זאת לעומת 12% בתחזיות המוקדמות.

החברה, שבאחזקתה מותגי המזון פיצה האט, טאקו בל ו-KFC דיווחה כי בחנויות שפתוחות יותר משנה בארה"ב עלו המכירות ב-1%, בסין זינקו המכירות ב-11%, בסה"ך המכירות הבינאומיות עלו ב-7%.

"העסקים שלנו בארה"ב השתפרו מאוד בחציון הראשון של השנה, אך עם זאת הגיעו מתחת ליעדים של המכירות, בעיקר בגלל מכירות נמוכות בטאקו בל", אמר היום מנכ"ל החברה, David C. Novak, "לרבעון הרביעי אנו צופים כי מכירות טאקו בל ישתפרו ובכלל, הצפי הוא לגידול ברווחים והופעה כללית חזקה של עסקי החברה מסביב לעולם", הוסיף.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה