רשת פתאל מצמצמת מותגים
רשת מלונות פתאל, המייצגת את המותג הבינלאומי "גולדן טוליפ" בישראל, מבצעת בימים אלו צמצום מותגים, אשר במסגרתו יהפכו 5 ממלונות הרשת למלנות תחת השם: "גולדן טוליפ".
בעקבות המהלך, יגיע מספר מלונות המותג בישראל לכ-8 במספר, המהווים מחצית ממלונות רשת פתאל בישראל.
בשלב ראשון, יהפכו המלונות בים המלח, אילת וטבריה למלונות בקונספט של "הכל כלול", תחת המותג: GOLDEN TULIP CLUB.
בהמשך 2008, ישולבו 2 מלונות נוספים תחת המותג: "פלמירה אילת" אשר יהפוך בחודש מרץ 2008 ל- GOLDEN TULIP PALMIRA EILAT, ומלון "לב פתאל" אשר יהפוך למלון ROYAL TULIP EILAT, מותג הפרימיום של הרשת. שני המלונות יעברו שיפוץ בהשקעה של 35 מיליון שקל.
ענת סטריק-דהאן, סמנכ"ל השיווק של הרשת, מציינת כי "המותג גולדן טוליפ נתפס על ידי הצרכן הישראלי כבעל ערכים גבוהים של תמורה הולמת למחיר בפרמטרים השונים, לכן בחרנו להרחיב את פרישתו במפת המלונות שמחזיקה הרשת בארץ".
"אנו צופים כי המהלך יאפשר לחזק את הסטנדרטים עם הרשת הבינלאומית ולהשתמש במערכת ההזמנות הבינלאומית של הרשת", הוסיפה ענת.
רשת "גולדן טוליפ" כוללת 910 מלונות ב-50 מדינות. בשנת 2006 דורגה החברה במקום ה-18 ברשימת חברות המלונאות הגדולות בעולם על ידי המגזין הבינלאומי "hotel magazine".