"עץ הזית" משקיעה 2 מיליון שקל בפעילות לחנוכה

משיקה מהדורה נוסטלגית של פחי שמן "קנולה בריאות מהטבע" לחג החנוכה; עולה בקמפיין באמצעות יהושע TBWA
אפרת אדיר |

חברת "עץ הזית", מבית שמן תעשיות, משקיעה 2 מיליון שקל בפעילות לחנוכה, ומשיקה סדרת פרימיום במהדורה נוסטלגית של פחי שמן "קנולה בריאות מהטבע" לחג.

המהלך ילווה בקמפיין פרסומי, באמצעות יהושע TBWA, ויכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט ופעילות קד"מ בנקודות המכירה, תחת המסר: "מכניסים שמחה לאוכל".

לדברי אלי ממן, סמנכ"ל שמן תעשיות: "אנו צופים גידול של כ-15% בצריכת השמן לקראת חג החנוכה בהשוואה לחודש רגיל".

פחי השמן בסדרה החדשה מעוצבים ב-3 סגנונות שונים, ברוח המודעות הישנות משנות ה-50 וה-60 בישראל. בנוסף לשימושם הפונקציונאלי, הקופסאות יכולות לשמש כפריט דקורטיבי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה