שופרסל מצרפת את קפה לנדוור למותג הפרטי

משווקת קפה טורקי קלוי וטחון מבית לנדוור תחת המותג הפרטי של שופרסל
אפרת אדיר |

רשת שופרסל מרחיבה את קטגוריית המותג הפרטי לתחום הקפה ומשתפת פעולה עם "קפה לנדוור" לייצור קפה טורקי קלוי וטחון.

במסגרת השת"פ, תייצר "קפה לנדוור" מדי חודש למעלה מ-65,000 מוצרים עבור שופרסל. מותג הקפה הפרטי ישווק ב-3 מארזים: 100 גרם, 200 גרם ו-1 ק"ג בואקום. המוצר ישווק ברשתות שופרסל שלי, שופרסל ביג ושופרסל דיל במחירים הנעים בין 4.49 שקל ל-44.99 שקל.

לדברי שלי פדרמן, מנכ"ל חברת "קפה לנדוור": "המותג הפרטי של רשת שופרסל בתחום הקפה הטורקי ייוצר מתערובת עשירה בפולי ערביקה בטעם מעודן ובארומה עשירה".

קפה לנדוור לא חוברת רק לשופרסל ולאחרונה חתמה החברה הסכם עם "אסם" להפצת הקפה בשוק הקמעונאי. בעקבות ההסכם עם קבוצת "אסם" צופה קפה לנדוור להגדיל בשנת 2008 את נתח השוק בקטגוריית הקפה הקלוי בכ-30%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה