פייסבוק בחיפוש אחר האפליקציה הישראלית המבריקה

חברת יוניסל מכריזה על תחרות פיתוח אפליקציות לפייסבוק; הזוכה המאושר יקח הביתה מכשיר אייפון
אפרת אדיר |

הרשת החברתית פייסבוק שסחפה קרוב ל-150 אלף גולשים ישראלים מציתה גם את מוחן של חברות ישראליות לפיתוח תכנים ואפליקציות ברשת.

חברת יוניסל, מקבוצת קרדן, נענתה לאתגר ומכריזה על תחרות פיתוח אפליקציות לפייסבוק ופונה לכל מי שיש לו רעיון מבריק ויכולות פיתוח.

התחרות תחת השם: “The Next Israeli Killer Application for Facebook Challenge“, תחל ב-12 לדצמבר ופונה בעיקר לסטודנטים ומפתחים עצמאיים.

במסגרת התחרות, יחולקו האפליקציות ל-5 קטגוריות כלליות: מובייל, מדיה (וידאו, אודיו, תמונות), משחקים, Commerce ו-מקצה חופשי. הזוכה בכל קטגוריה יקבל מכשיר אייפון והתחייבות מיוניסל לשווק ולפרסם את האפליקציה שלו. לפרטים וסיקור התחרות בבלוג www.liveface.co.il.

יצוין כי, הקריטריון היחיד להשתתפות בתחרות הינו הצגת אפליקציה חדשה, שעדיין לא הועלתה לפייסבוק. השיפוט בתחרות יקבע עפ"י שקלול של הצבעות הגולשים ושל פאנל שופטים המורכב מבכירים בתעשיית האינטרנט והסלולר.

נמרוד קמחי, מנכ"ל יוניסל, מוסר: "פייסבוק הינה אחת הדוגמאות הראשונות האמיתיות בניצול כוחה של הרשת לא רק בייצור תוכן ע"י הגולשים אלא גם בייצור אפליקציות. אנחנו מאמינים כי היצירתיות והתשוקה של המפתח הישראלי יניבו מוצרים מפתיעים, הן לאינטרנט והן לסלולר, ורוצים להעניק בית חם לכאלה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה