תקציב הפרסום של בנק ירושלים עובר ל-GPS

תקציב הפרסום טופל עד כה ברגב קוויצקי ויצא למכרז בו התמודדו מספר משרדי פרסום
אפרת אדיר |

תקציב הפרסום של בנק ירושלים, בהיקף של 1.2 מיליון דולר, עליו התחרו מספר חברות פרסום עובר לחברת GPS מקבוצת אדלר-חומסקי. עד כה טופל התקציב בפרסום רגב קוויצקי.

הבנק, אשר הראה שיעורי צמיחה גבוהים בשנת 2007, החליט לצאת במכרז לאיתור משרד פרסום חדש, על מנת לתת מענה להתרחבות בפעילויות הבנק ובאופי לקוחותיו.

לדברי דינה פרומוביץ', מנהלת מערך השיווק בבנק, "בנק ירושלים יצא לדרך חדשה במדיניות הפרסום שלו, לאור הגידול באשראי לציבור שמעניק הבנק, ולאור הרחבת הפעילות למגזרים חדשים".

בנק ירושלים הוא בנק מסחרי, הפועל ב-4 תחומים עיקריים: פעילות עם משקי בית; מימון בנייה למגורים בשיטת "ליווי סגור"; בנקאות פרטית לתושבי חוץ; ושוק ההון והחיסכון. הבנק משרת כ-110 אלף לקוחות קמעונאיים באמצעות מערך של 15 סניפים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה