קנור משקיעה 5 מ' ש' בטרנד הבריאותי בקטגוריית מרקים

משיקה סדרת מרקים ב-5 צבעים לחיזוק המודעות ליתרונות אכילת ירקות ופירות צבעוניים; מתכננת הרחבת מהלך "אכילה בצבעים" לקטגוריות נוספות של המותג
אפרת אדיר |

מותג קנור מבית יוניליוור, מצטרף למהלך בינלאומי בריאותי של המותג ומשיק, כחלק מאסטרטגיית הוויטליטי של החברה, סדרת מרקים "לאכול בצבעים", המבוססת על ירקות בצבעים שונים, ומסייעת לצרכנים להכיר ביתרונות של תזונה צבעונית ומגוונת. בהשקת הסדרה הושקעו כ-5 מיליון שקל.

לדברי החברה, העיסוק בנושא תזונה ובריאות הולך ותופס תאוצה בעולם וריבוי המסרים שהצרכן נחשף אליהם מותירים אותו מבולבל. לכן, מטרת המהלך היא לתת לצרכן אמצעי פשוט ואינטואיטיבי לשיפור התזונה על ידי עידוד לאכילה צבעונית ומגוונת ובתוך כך גם להכניס מחדש צבע ועניין לארוחות.

מהלך השקת סדרת המרקים בצבעים הוא מהלך בינלאומי של קנור אשר יושק ב-33 מדינות, כאשר ישראל הינה מבין 5 המדינות הראשונות בהן מושק המהלך. מרקי הסדרה פותחו על בסיס ירקות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטמט, ומכילים ויטמין C ממקור טבעי וסיבים תזונתיים.

קרין טיסונה-יבנאי, מנהלת פיתוח אסטרטגי וחברה בצוות הבינלאומי של קנור ביוניליוור: "הפרוייקט אשר יושק ב- 33 מדינות, יתוקשר באופן זהה בכולן - נראות המוצרים והקמפיין התקשורתי - כולם יהיו זהים בכל המדינות. הרעיון העומד בבסיס הפרוייקט הוא הצעת מגוון מוצרים הנותנים מענה לתזונה בריאה ומאוזנת, תוך שמירה על הטעמים הייחודיים של המוצרים, הנשענים כמובן, על המומחיות הקולינארית, ההיסטוריה והמורשת של מותג קנור".

עוד מציינת טיסונה-יבאני, כי השקה זו היא הראשונה מתוך מהלך כולל תחת הרעיון של "לאכול בצבעים" והוא יורחב בהמשך לעוד קטגוריות של המותג.

השקת הסדרה תלווה בקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן. מותג קנור מחזיק בנתח של כ-46% מהשוק הקולינארי הכולל מרקי תיבול, מרקים, תבשילים, רטבים ועזרים לתיבול ובישול, ומחזיק בנתח שוק של 66% מתחום מרקי הבישול (נתוני נילסן, אוקטובר 07).

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה