המשביר לצרכן: מתחילים לשווק את Lollipops Paris

רשת המשביר לצרכן מצטרפת לבתי כל-בו כמו גלרי לאפייט בצרפת וסלפריג'ס בלונדון, ותחל בשיווק מותג האופנה Lollipops Paris במסגרת "חנות בתוך חנות". ההוצאה הכוללת נאמדת בכ-2 מיליון שקל
משה בנימין |

רשת המשביר החדש תשווק לראשונה בפריסה ארצית את המותג: Lollipops Paris המתמחה באקססוריז לנשים, זאת בפלטפורמה של "חנות בתוך חנות" בסניפי הרשת.

הרשת תפתח בחודש הקרוב בשני סניפי דגל "חנות בתוך חנות": בקניון רמת אביב ובקניון רננים. ההשקעה בפתיחת שתי החניות במשביר נאמדת ב-500 אלף שקל.

אסף בן דב, מנכ"ל המשביר החדש לצרכן מסר כי במהלך השנה הקרובה יוקמו חמש חנויות נוספות של המותג, בסניפים המובילים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.

בן דב הוסיף, כי החברה הבינלאומית של המותג רואה ברשת המשביר כבית כל-בו מוביל ובעל פוטנציאל צמיחה והצלחה זהה לבתי כל-בו באירופה המחזיקים במותג: גלרי לאפייט בצרפת, סלפריג'ס בלונדון, קורט אינגלס בספרד ועוד.

המותג Lollipops Paris מגיע מאירופה וכולל בין היתר, בתחום אביזרי האופנה לנשים: תיקים, נעליים, חגורות, צעיפים, כובעים, ארנקים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה