מי יהיה המפרסם שישתלט על חניוני ארלוזורוב ורידינג?

אחרי הרכבות עוברת חברת הדיה לחניונים עם זכיה במכרז הפרסום והמיתוג של ארלוזורוב ורידינג, ויוצאת ל"ציד" אחר מפרסם אחד להתקשרות אסטרטגית לטווח ארוך
משה בנימין |

חברת 'הדיה' זכתה במכרז הפרסום והמיתוג של "החניונים הגדולים" ארלוזרוב ורידינג בתל אביב, ובימים אלו בוחנת 'הדיה' מספר אפשרויות התקשרות עם גורמים מסחריים על מנת ליצור חיבור אסטרטגי ארוך טווח.

במקביל, בודקים בחברה אופציות קריאטיביות לניצול מקסימאלי וייחודי של שטחי הפרסום והמיתוג בחניונים ארלוזרוב ורידינג וזאת במטרה לספק פתרונות יצירתיים בעלי ערך מוסף ואפקט מתמשך.

לדברי עופר גל, מנכ"ל הדיה: "שני החניונים מהווים המשך ישיר לפעילות המיתוג המיוחדת שלנו ברכבת וברשתות השיווק המובילות, ואנו מחפשים אחר מפרסם אחד שיקשור את שמו למקום לטווח ארוך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה