רקיט בנקיזר מחדירה מותג כביסה חדש לישראל
חברת רקיט בנקיזר הפועלת בתחומי ה- Home Care באמצעות פרוטפוליו מותגים רחב, מחדירה מותג כביסה חדש לישראל – "וולייט". בנקיזר תשקיע 4 מיליון שקל בהחדרתו לישראל.
לדברי גיורית כרמי, מנהלת תחום כביסה ברקיט בנקיזר: "עד היום עולם הכביסה פנה אל הצרכן בעיקר עם תועלות של ניקיון וריח. רקיט בנקיזר זיהתה שקיים סגמנט צרכנים שונה שחשוב לו לשמור על הבגדים ופתחה את "וולייט". "וולייט" יוצר למעשה סגמנט חדש בתחום הכביסה –"safe-tergent" עולם של הגנה וטיפוח".
טל בן פורת, סמנכ"לית שיווק רקיט בנקיזר מוסרת: "השאיפה של רקיט בנקיזר בכל התחומים בהם היא פועלת היא להגדיל ולהצמיח קטגוריות – הן על ידי חדשנות מוצרית והעברת צרכנים למוצרים מתקדמים והן על ידי פיתוח קטגוריות. מעבר של 5% מצרכני אבקות הכביסה לשימוש בנוזל כביסה "וולייט" יביא לגידול של 8% בקטגורית הכביסה כולה".
שוק הכביסה בישראל מוערך בכ- 380 מיליון ש"ח, כאשר האבקות מהוות 89%(כספי) מהקטגוריה ומובילות את הצמיחה בשוק 4% (YTD 11'07). סגמנט נוזלי כביסה מהווה כ- 7% בלבד מהקטגוריה כשהשחקנים המרכזיים הם: אריאל, פרסיל וסנו.
בעולם, במיוחד בארה"ב ובאירופה, סגמנט נוזלי הכביסה הנו נרחב הרבה יותר ובמדינות מסוימות מהווים הנוזלים עד 50% מנתח השוק הכספי.
רקיט בנקיזר הינה חברה בינלאומית למוצרי ניקיון לבית ובעלת נוכחות גדולה בתחום הבריאות והטיפוח האישי, עם למעלה מ-60 חברות פועלות, קרוב ל-50 מפעליי יצור ומוכרת את מוצריה ב-180 מדינות ברחבי העולם. החברה מעסיקה כ- 20 אלף איש.