נייס זכתה בהזמנה בהיקף של מיליוני ד' מ-2 הבנקים המובילים בארה"ב
חברת נייס מערכות (סימול: NICE), הודיעה היום כי זכתה לאחרונה בהזמנות בהיקף של מיליוני דולרים מ-2 מתוך 3 הבנקים המובילים בארה"ב לאספקת פתרונות של נייס הכוללים את NICE Perform שהינו חלק מפתרון NICE SmartCenter וכן את הפתרון למניעת הונאות של אקטימייז, חברת הבת של נייס.
נייס לא פרסמה מהם הלקוחות, איך ע"פ ההודעה ניתן להניח, כי הכוונה היא לשניים מתוך שלושת ענקיות הבנקאות האמריקניות, סיטי (מנהל 2.22 טריליון דולר), בנק אוף אמריקה (מנהל 1.535 טריליון דולר) או ג'י.פי.מורגן (מנהל 1.45 טריליון דולר). כל הנתונים נכונים ל-31 לספטמבר.
מהודעת החברה עולה, כי הפתרונות יסייעו למוסדות הפיננסיים המובילים הללו לטפל בדרישות רגולטוריות, מניעת הונאות שימור לקוחות ולהגיע לתובנות באשר לדינמיקת הלקוח והשוק - כולם נושאים קריטיים לארגונים אלה.
שני הבנקים ימנפו את היכולות המתקדמות של NICE Perform לשיפור איכות השירות, שביעות רצון הלקוחות והיעילות התפעולית. פתרון NICE Perform יסייע להם למצות תובנות חיוניות מהאינטראקציות עם הלקוחות, ובכך יספק מידע קריטי למוקדי השירות ולארגון.
"ההזמנות הגדולות הללו משקפות מגמה של לקוחות המעבירים לנו הזמנות גדולות להרחבת פתרונות נייס הקיימים אצלם תוך הוספת אפליקציות מתקדמות כדי לתת מענה לנושאים עיסקיים מרכזיים ביניהם שימור לקוחות, יעילות תפעולית, עמידה בדרישות רגולטוריות והגנת נכסי הארגון בפני איומים פנימיים וחיצוניים כמו הונאות", אמר חיים שני, מנכ"ל נייס.