זאפ - מקבוצת דפי זהב עולה לראשונה בקמפיין טלוויזיה
אתר השוואות המחירים יעלה בקמפיין טלוויזיוני שיופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון-עמיחי בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
אתר השוואת המחירים זאפ מקבוצת דפי זהב, יעלה בסוף השבוע הקרוב בפעם הראשונה בקמפיין טלוויזיה. הקמפיין בעלות של כ - 2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R.
הקמפיין מציג את המגוון הרחב של המוצרים עליהם ניתן למצוא מידע באתר, כגון: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, רהיטים, ציוד ומשחקים לילדים, מוצרי קוסמטיקה, קמפינג ועוד.
איתן זינגר, מנכ"ל זאפ: "בחרנו להציג בפני הציבור בקמפיין הטלוויזיוני את המגוון הרחב של המוצרים עליהם ניתן לקבל מידע באתר. מטרתנו היא לחשוף את כלל הציבור להיקף המידע השימושי העומד לרשותו באתר הכולל מעבר להשוואת המחירים גם מדריכי קניה וחוות דעת גולשים על חנויות ומוצרים".