מי נהנה מגל הקור? גידול במכירות של מזגנים ושמיכות פוך

להבדיל מפתיחת החורף החמים יחסית - גל הקור האחרון הביא לעלייה במכירות של מוצרים "מחממים" נוספים כמו מעילי חורף, סוודרים, תה ומרקים
משה בנימין |

גל הקור האחרון הביא לעלייה במכירות של מוצרים "מחממים". כך נמסר מהתאחדות התעשיינים, על סמך דיווחי היצרנים בתחומים השונים.

החודש צפוי גידול של כ-30% במכירות המזגנים - ימכרו כ-20 אלף מזגנים בהיקף של כ-50 מליון שקל; בשבוע האחרון גדלו מכירות שמיכת הפוך ב-50% - נמכרו כ-5,000 שמיכות בכ-3 מליון שקל; גידול של 10% - 20% במכירות סוודרים, מעילים, צעיפים ומגפיים ושל 10% - 17% במכירות התה, המרקים, חטיפים מתוקים ושוקולד.

אריה שיבר, מנהל השיווק של חברת רנואר מסר להתאחדות התעשיינים, כי בשבוע האחרון גדלו מכירות הסוודרים, המעילים, הצעיפים והמגפיים בכ-10% - 15%, לעומת השבוע הקודם. מדובר בהיקף מכירות של יותר מ-5 מליוני שקלים.

שלום זיידלר, יו"ר תה ויסוצקי מסר להתאחדות התעשיינים כי בשבוע האחרון גדלו מכירות התה בכ-10% - 12% לעומת מכירות של שבוע רגיל.

יצרני המזון מסרו להתאחדות התעשיינים, כי במכירות המרקים חל השבוע גידול של 10% לעומת שבוע רגיל, וגידול של 17% במכירות חטיפים מתוקים וטבלאות שוקולד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה