דוקטור בייבי מרחיבה פעילות ופותחת רשת למוצרי תינוקות מתקדמים
בי קמעונאות מקבוצת אלון, פותחת רשת חנויות לתינוקות תחת המותג דוקטור בייבי. דוקטור בייבי - הוקמה בשנת 1997 ומתמחה ביבוא ושיווק של מוצרים מתקדמים לתינוקות החל מעגלות ומושבי בטיחות דרך צעצועים התפתחותיים וכלה במוצרי האכלה וטואלטיקה חדשניים.
בכוונת החברה לפתוח עד סוף השנה 12 סניפים נוספים ולהתחרות ברשת שילב. לדברי אריק איילון מנכ"ל דוקטור בייבי: "הבידול מרשתות אחרות, מתבטא, בין השאר, בכיסאות בטיחות עם תו תקן".
ברשת החדשה יימכרו מעל 26 דגמים שונים של עגלות עם טווח מחירים שנע בין 499 שקל ל-4,000 שקל, לצד ציוד כולל לתינוקות, לרבות מיטות תינוק, שידות, כסאות בטיחות, צעצועים, ביגוד לתינוקות, מוצרי טיפוח וטואלטיקה. כלל המוצרים שיימכרו ברשת הם של המותג דוקטור בייבי והמותג המוביל באירופה TIGEX .
המותג דוקטור בייבי הוא חלק מיישום האסטרטגיה של יו"ר קבוצת אלון, דודי וייסמן, בדבר הרחבת העסקים הקמעונאיים של הקבוצה. בשנה האחרונה רכשה קבוצת אלון את השליטה בחברות ורדינון ונעמן פורצלן. בנוסף לרבוע הכחול, חולשת הקבוצה על כפר השעשועים, ששת, הכל בדולר, רב קט, נעמן פורצלן ו-ורדינון, שכוללות יחדיו 235 חנויות קמעונאיות.
כיום משווקת בי קמעונאות את מוצרי דוקטור בייבי לכ- 150 נקודות מכירה ומחזור מכירות המותג עומד על 72 מיליון שקל בשנה. אריק איילון, מנכ"ל דוקטור בייבי, טוען כי: "למרות הקמת הרשת החדשה, אין לחברה כל כוונה לסגור את רשת רב קט או להפסיק את מכירת מוצריה לחנויות פרטיות, יתרה מכך, יש לנו כוונה לחזק הן את רשת רב קט והן את המכירות בחנויות הפרטיות שתופסות נתח לא קטן מהשוק".
רשת רב-קט מונה כיום 20 סניפים בפריסה ארצית. כל סניפי הרשת פועלים בזכיינות ומחזור מכירותיה השנתי עומד על כ-80 מיליון שקל. שוק מוצרי התינוקות נאמד היום בכ-800 מיליון שקל.