בונזו במהלך מיתוג חדש - "כי לחברים נותנים יותר"
בונזו, מותג מזון הכלבים המוביל מבית ביו פט, יוצא בימים אלה במהלך מיתוג מחדש ומשיק אריזות בעיצוב חדש ועדכני ופורמולה משופרת.
תהליך המיתוג מחדש נמשך כשנה שלמה ומוערך ב-מיליון שקל. תהליך ההחדרה ימשך כחצי שנה. המהלך ילווה בפעילות נראות ומיתוג בנקודות המכירה בשילוב עם פעילות קד"מ. המהלך ילווה בסלוגן חדש: "בונזו כי לחברים נותנים יותר".
באריזות החדשות שודרגה הפורמולה של בונזו, תוך מתן דגש על שימור הטעם. שדרוג הפורמולה מתבטא בכמה מרכיבים; הגדלת אחוז החלבון בבונזו בשר ל- 22% חלבון, הוספת זרעי פשתן, העשירים באומגה 3 ואומגה 6 לפרווה עשירה בבונזו בשר, בונזו גורים, בונזו גזע קטן ובונזו סניור 7+, והוספת סיבים פרוביוטים המסייעים לעיכול תקין בבונזו פרוטקט.
ענבר בן צבי, מנהלת שיווק, ביו פט: "המיתוג החדש מעביר ומחזק את ערכי המותג בונזו, שהם הנתינה והחברות בין האדם לכלבו. השקענו מאמצים רבים בתהליך החשיבה וכעת האריזות ברורות יותר לצרכן". מספר חיות המחמד בישראל עומד על כ-300,000 כלבים ו-200,000 חתולים. היקף שוק אמצעי הטיפול (אביזרים, משחקים וכו') בכלבים בישראל עומד על כ-500 מיליון שקל, מתוכם כ-300 מיליון שקל הינם השקעה במזון לכלבים.