בונזו במהלך מיתוג חדש - "כי לחברים נותנים יותר"

מותג מזון הכלבים מבית ביו פט משקיע מיליון שקל במהלך מיתוגי הכולל אריזות חדשות וסדרת מזון משופרת
משה בנימין |

בונזו, מותג מזון הכלבים המוביל מבית ביו פט, יוצא בימים אלה במהלך מיתוג מחדש ומשיק אריזות בעיצוב חדש ועדכני ופורמולה משופרת.

תהליך המיתוג מחדש נמשך כשנה שלמה ומוערך ב-מיליון שקל. תהליך ההחדרה ימשך כחצי שנה. המהלך ילווה בפעילות נראות ומיתוג בנקודות המכירה בשילוב עם פעילות קד"מ. המהלך ילווה בסלוגן חדש: "בונזו כי לחברים נותנים יותר".

באריזות החדשות שודרגה הפורמולה של בונזו, תוך מתן דגש על שימור הטעם. שדרוג הפורמולה מתבטא בכמה מרכיבים; הגדלת אחוז החלבון בבונזו בשר ל- 22% חלבון, הוספת זרעי פשתן, העשירים באומגה 3 ואומגה 6 לפרווה עשירה בבונזו בשר, בונזו גורים, בונזו גזע קטן ובונזו סניור 7+, והוספת סיבים פרוביוטים המסייעים לעיכול תקין בבונזו פרוטקט.

ענבר בן צבי, מנהלת שיווק, ביו פט: "המיתוג החדש מעביר ומחזק את ערכי המותג בונזו, שהם הנתינה והחברות בין האדם לכלבו. השקענו מאמצים רבים בתהליך החשיבה וכעת האריזות ברורות יותר לצרכן". מספר חיות המחמד בישראל עומד על כ-300,000 כלבים ו-200,000 חתולים. היקף שוק אמצעי הטיפול (אביזרים, משחקים וכו') בכלבים בישראל עומד על כ-500 מיליון שקל, מתוכם כ-300 מיליון שקל הינם השקעה במזון לכלבים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה