Nescafe תשקיע 2 מיליון שקל בקמפיין לטייסטרס צ'ויס
הקמפיין הטלויזיוני שהופק וצולם בישראל, יעלה הערב (א') בשפה האנגלית
נסטלה מעלה הערב (א') ה- 27/1/08, קמפיין טלוויזיה חדש ל- Nescafeטייסטרס צ'וייס, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.
הסיסמה שמלווה את הקמפיין החדש הינה: "האם זה באמת כל כך טוב? אוו, כן!" (Is it really that good? Oh yeah, yeah).
הקמפיין בהשקעה של שני מיליון שקל, יימשך כשלושה שבועות. יעלה בערוצים 2 , 10 , 24 ובבתי הקולנוע.