הקרב על עובדי המדינה: מודי בר-און ודיסקונט עולים בפרסומת משלהם

"תמיד היה, תמיד יהיה"..? דיסקונט מעלה קמפיין משלה עם מודי בר-און, לגיוס עובדי המדינה. בנוסף, מודי חתם ל-3 שנים נוספת כפרזנטור של דיסקונט, אחרי 6 שנים בתפקיד
משה בנימין |

אחרי שהציפו את המסכים עם פרסומת המיועדת לעובדי המדינה מקבלים בבנק יהב את התשובה של מודי בר-און ודיסקונט עם השקת קמפיין פרסומי רחב לגיוס עובדי המדינה.

גיורא עופר, מנכ"ל דיסקונט: "מידי יום מצטרפים לדיסקונט מאות לקוחות מקרב עובדי המדינה. קצב הגיוס עולה על הצפיות. עד כה גויסו אלפי לקוחות חדשים אשר נהנים ממעמד VIP ומחבילת שירותים והטבות מיוחדת שייצרנו עבורם. היעד הוא גיוס של 60 אלף לקוחות חדשים מקרב עובדי המדינה, עד סוף שנת 2009."

בנק דיסקונט זכה במכרז למתן שירותים בנקאיים באפריל 2007. על פי תנאי המכרז תחילתה של הפעילות הינה מיום 1 בינואר 2008 . בסמוך לאחר הזכייה במכרז, החל הבנק בהיערכות להתאמת מערכות המחשב, להכשרת העובדים ביחידות העסקיות ולהתאמת מערכת הסינוף. עד כה, נפתחו 7 סניפים חדשים ייעודיים לעובדי המדינה, סניפים נוספים עתידים להיפתח בחודשים הקרובים.

החל מהיום, עולה לאוויר קמפיין באמצעות משרד פרסום "יהושע TBWA " , בהיקף המוערך בכ - 7 מיליון שקל. הקמפיין עולה בטלוויזיה, רדיו, עיתונות, קולנוע, אינטרנט ואמצעי שיווק נוספים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה