נייס זכתה בהזמנה לפתרונות NICE SmartCenter מחברת הפרסום Idearc Media
נייס מערכות הודיעה (ד') היום כי קיבלה הזמנה מחברת Idearc Media Inc, הבעלים של אתר Superpages.com והמוציאה לאור של "דפי הזהב" של חברת Verizon, להרחבת סביבת פתרונות נייס הקיימים אצלה על ידי הטמעת פתרונות NICE SmartCenter, הכוללים ניתוח אינטראקציות, משוב לקוחות וניהול ביצועים.
Idearc Media המציעה מגוון של פלטפורמות פרסום במהדורות מודפסות ובאינטרנט, תשתמשב -NICE SmartCenter בכדי להמשיך ולשפר את רמת השירות ללקוחותיה. פתרון ניתוח האינטראקציות של נייס יאפשר להנהלת Idearc Media לנתח כמות גדולה של מידע המופק מנתוני שיחות עם הלקוחות, לחזות את התנהגות הלקוחות ולמנף החלטות ופעולות אסטרטגיות.
פתרון משוב הלקוחות של נייס יאפשר ל-Idearc לשפר את יכולת עריכת הסקרים של החברה ולקשר את התוצאות המתקבלות בסקרים לתהליכים אשר יביאו לשיפור רמת השירות. פתרון ניהול הביצועים של נייס יאפשר קבלת דו"חות אחידים הכוללים מידע הנוגע לביצועיה העיסקיים של החברה. בנוסף, תקבל הנהלת החברה דרוג ביצועים המבוססים על קריטריונים הקבועים מראש, יעדים ומטרות המאפשרים ניהול המבוסס על יעדי KPI ((Key Performance Indicators.
"בחירתנו על ידי Idearc מהווה עדות נוספת לכך שפתרון ה- NICE SmartCenter מוכר כאמצעי אסטרטגי להשגת ביצועים עסקיים מצויינים, " אמר ערן גורב, נשיא ומנכ"לNICE Americas . "פתרון NICE SmartCenter נבחר על ידי עוד ועוד אירגונים מהמובילים בעולם, על מנת לעזור להם להתמודד עם הניהול המורכב יותר של מוקדי שירות ולשפר את ביצועיהם העיסקיים".