תלמה והולמס פלייס משיקים GOOD START ב-2 מיליון שקל

דגני המבוגרים של תלמה - יוניליוור ורשת הכושר הולמס פלייס משיקים קמפיין בשת"פ באמצעות באומן בר ריבנאי בהשקעה של 2 מיליון שקל
משה בנימין |

דגני המבוגרים של תלמה מבית יוניליוור ורשת מועדוני הכושר והספא הולמס פלייס משיקים קמפיין, באמצעות חברת הפרסום באומן בר ריבנאי, לרגל שיתוף פעולה שמטרתו לעודד שינוי באורח החיים – שיפור התזונה ומעבר לאורח חיים פעיל, תחת הקונספט GOOD START. ההשקעה הכוללת בקמפיין עומדת על 2 מיליון שקל.

במסגרת המבצע המשותף, כל הרוכש אחד ממוצרי הדגנים למבוגרים של תלמה – קרנצ'ים או ברנפלקס או מוצר מסדרת חטיפי הדגנים רגע קל יוכל ליהנות מהטבה מיידית וללא הגרלה - חבילה אחת לבחירה מתוך ארבע מעולמות של גוף, נפש, דיאטה ואימון אישי למימוש באחד מסניפי הולמס פלייס ברחבי הארץ: רוני סידון, מנהלת שיווק מנויים בהולמס פלייס: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם יוניליוור שמסריה תואמים את מסרי הרשת. שיתוף פעולה זה הינו חלק בלתי נפרד ממאמצי הולמס פלייס להיות שותף אקטיבי אשר יסייע לאנשים ליהנות מחיים טובים יותר באמצעות פעילות גופנית, תזונה נכונה ונפש שלווה".

בנוסף למדיום הטלויזיוני ייתמך המבצע בפעילות אינטרנט ייחודית, באמצעות חברת גריי אינטראקטיב, ותכלול בין השאר לוח למציאת שותפה לפעילות הספורטיבית , מידע וטיפים להתחלה חדשה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה