המהלך של חוגלה קימברלי: 12 מיליון שקל בהפיכת האגיס למגה בראנד לתינוקות וילדים
חוגלה קימברלי משקיעה 12 מיליון ש"ח במותג האגיס עם השקת מוצרים חדשים וכניסה לתחומי פעילות חדשים בעולם התינוקות והילדים.
חוגלה מודיעה היום (ד') על השקת "הדור החדש של חיתולי האגיס פרידום", אתר אינטרנט אינטראקטיבי וקטגוריה חדשה בעולם התינוקות: משטחי החתלה.
לדברי יריב ארדון, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בחוגלה קימברלי: "לאחר שביססנו את המותג האגיס כמספר 1 בשוק התינוקות וכמוביל בלתי מעורער בתחום החיתולים, הכניסה לקטגוריות נוספות הינה מתבקשת. המותג פועל בעולם בקטגוריות שונות ואנו בוחנים בשיתוף עם קימברלי קלארק את המשך התפתחותו בישראל".
לדברי אירית גילן, מנהלת תחום עסקי תינוקות וילדים בחוגלה קימברלי: "האגיס הינו אחד המותגים החזקים של קימברלי קלארק בעולם ובישראל. המותג התעצם בשנה האחרונה ונהנה ממובילות ברורה בכל הפרמטרים החל מנתחי שוק ועד שביעות רצון של הצרכנים. החזון שלנו הוא להרחיב את אפשרויות המותג מעבר לקטגוריות בהם הוא פעיל היום ולהפוך אותו למגה ברנד בעולם התינוקות".
עפ"י נתוני הקופות (scantrack) של נילסן, צמח שוק החיתולים בשנת 2007 בכ- 3% כספי ביחס ל- 2006, חוגלה קימברלי הראתה בשוק זה צמיחה גבוהה של 10.5%, הרבה יותר מהקטגוריה עצמה. עוד רושמת חוגלה שיא נתח שוק של 70.6% בשוק החיתולים לעומת 23.5% לפרוקטר אנד גמבל ו- 4.8% בלבד לסנו.
שוק החיתולים: להערכת חוגלה קימברלי היקף השוק הכספי של שוק החיתולים כ- 600 מיליון שקל במחירי צרכן. היקף שוק כמותי כ- 580 מיליון חיתולים בשנה.