אורנג' יוצאת בקמפיין ב-5 מיליון שקל "כדי לתת בחזרה"

החברה עולה בקמפיין ציורי מדרכות תלת-מימדיים תחת הסלוגן: "הדרך שלנו לתת לך בחזרה"
משה בנימין |

חברת orange עולה בקמפיין ייחודי– orangeway, התומך בתוכנית הדגל של החברה לחסכון בחשבון החודשי ללקוח.

לטובת הקמפיין, orange גייסה צייר רחוב בינלאומי מוביל בתחומו, העושה שימוש בטכניקות ציור ייחודיות שיוצרות אשליה תלת-מימדית מרהיבה, שגורמת למתבונן לחשוב שמדובר אלמנט אמיתי בעל עומק, ולא בציור שטוח.

ארז פז סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר: "הקמפיין תומך באישיות המותג הפורצת גבולות ו"יוצאת מהקופסא" בכל הערוצים, וביניהם גם המופעים הפרסומיים. במהלך השנים, קבעה orange סטנדרטים חדשים ויצאה במהלכים ייחודיים בענף הפרסום. כהרגלה גם הפעם, יצרה החברה מוצר חדשני מעורר השראה, אשר מעביר את המסר לא רק בטקסט אלא גם באופן ההגשה".

מאחורי המהלך, שילווה בקמפיין טלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט עומד משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ועלותו הכוללת עומדת על 5 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה