פסגות יוצאים במהלך כינוס מיתוגים - מעתה אמרו רק "פסגות"

בפסגות אופק מבצעים מהלך כינוס מותגים ומרכזים את פעיליות החברה תחת שם אחד כולל "פסגות" - המהלך יתוקשר באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי
משה בנימין |

בית ההשקעות פסגות אופק, יוצא במהלך אסטרטגי לחיזוק המותג, וייקרא מעתה "פסגות". זאת, במקביל לכינוס כלל מוצרי החברה, תחת שם אחד ממוקד וברור הנשען על עוצמת המותג של בית ההשקעות. מהלך הטמעת המותג "פסגות" יושלם בתקופה הקרובה.

רועי ורמוס, מנכ"ל "פסגות": "כינוס כל הפעילויות תחת המותג "פסגות" הוא צעד שיקל על הצרכן בבואו לבחור מוצרים ושירותים פיננסיים, ולזהות את הביטחון, האמינות, הידע והמקצועיות של פסגות, באופן רוחבי בכל בית ההשקעות".

מסקרים בלתי תלויים שנערכו במהלך 2007 עולה כי בית ההשקעות מוביל במגוון רחב של פרמטרים: חברת הדירוג המובילה דן אנד ברדסטריט קבעה כי פסגות אופק הינו בית ההשקעות הגדול בישראל. בנוסף, על פי מדד המותגים של גלובס לשנת 2007, בית ההשקעות הוא המוערך ביותר בקרב יועצים פיננסיים. זאת ועוד, בסקר שערך מכון המחקר מותגים השנה בקרב 400 יועצי השקעות צוינה פסגות אופק כבית ההשקעות המוערך, המקצועי והשירותי ביותר.

פסגות ישמר את המותג "גדיש" במסגרת מותג פעילות הגמל שלו, לאור סקרים שערך מהם עלה כי זהו מותג מוכר, בעל עוצמה, הנוסך בטחון בקרב עמיתי הקופה.

את המהלך מלווה משרד הפרסום של פסגות אדלר- חומסקי & ורשבסקי GREY.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה