לאומי קארד במהלך שיווקי של המרת נקודות לכסף

תשקיע בקמפיין פרסומי להשקה, בכיכובם של יובל סגל וקרן מור, כ-4 מיליון שקל. לקוחות החברה עם יתרת 2,500 נקודות ומעלה יקבלו כרטיס Giftcard אותו יוכלו לטעון בכסף
משה בנימין |

לאומי קארד, חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום, משיקה מהלך שיווקי חדשני במסגרתו יוכלו לקוחות החברה להמיר בקלות את הנקודות שברשותם לכסף ולבצע באמצעותם קניות, תחת הקונספט: "ללקוחות לאומי קארד מגיע לקבל כסף תמורת הנקודות".

במסגרת המהלך, יקבלו לביתם כל לקוחות לאומי קארד שלהם יתרה של 2,500 נק' ומעלה כרטיסי Giftcard אותם יוכלו לטעון בכסף. המימוש יתבצע ב-11 רשתות ארציות, בהן פוקס, סטימצקי, איסתא, אופטיקנה, גלי, סולוג, ישרוטל, ללין, ספורט ורטהיימר, קפה ג'ו ואפרודיטה.

לרגל השקת המהלך יוצאת החברה במהלך שיווקי נרחב הכולל קמפיין פרסום בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 שיעלה הערב (יום ד') באמצעות המשרד פובליסיס אריאלי, וכן בעיתונות, קולנוע, דיוורים ובאתרי האינטרנט, החל מיום ראשון הקרוב. ההיקף הכולל של הקמפיין - 4 מיליון שקל.

לדברי נויה ישראלי, מנהלת התקשורת השיווקית של לאומי קארד, המהלך הנוכחי מהווה חלק מאסטרטגיית החברה בשנים האחרונות השמה דגש על מתן מענה לצרכנות נבונה, "המהלך הנוכחי שנעשה במסגרת תוכנית הנאמנות בא להראות כי הנקודות של לאומי קארד מגלמות בתוכן את ההטבה הצרכנית המשתלמת ביותר בישראל למחזיקי כרטיסי אשראי ובמהלך זה אף שוות כסף לכל דבר ועניין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה