המספרים שלפני מלחמת המחירים: הרווח הרבעוני של רמי לוי צמח ב-30% לרמה של 37.1 מ' ש'

רמי לוי בראיון ל-Bizportal לאחר הדוחות - "אנחנו נאמנים ללקוח ונמשיך להיות כאלה גם בעתיד. הלקוח יודע להעריך זאת ושומר לנו אמונים בתמורה"

רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, שהשלימה במאי 2007 הנפקה ראשונה בבורסה בתל-אביב, מסיימת את שנת 2007 עם גידול בהכנסות וברווחים.

הכנסות החברה בשנת 2007 הסתכמו בכ-689.4 מיליון שקל, גידול של כ-10.2% לעומת הכנסות של כ-625.1 מיליון שקל בשנת 2006. הרווח הנקי בשנת 2007 צמח בכ-30.2% והסתכם בכ- 37.1 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ- 28.5 מיליון שקל בשנת 2006.

את הרבעון הרביעי של 2007 סיימה רמי לוי עם הכנסות של כ-204.1 מיליון שקל, לעומת כ-155.8 מיליון שקל ברבעון הרביעי בשנת 2006, גידול של כ-31%. הרווח הנקי ברבעון צמח בכ-71.9% והסתכם בכ-10.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של כ- 6.2 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2006.

הכנסות החברה ברבעון הרביעי עלו בשיעור של 31% והסתכמו בכ-204.1 מליון שקל; הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ- 10.7 מיליון שקל עליה של כ-72%

ממאזנה של החברה עולה, כי בקופתה מזומנים ושווי מזומנים בהיקף כולל של כ-200 מיליון שקל, וכי הונה העצמי מסתכם בסוף דצמבר 2007 בכ-119.7 מיליון שקל.

רמי לוי, מנכ"ל הרשת, אמר היום: "אנו שמחים לסכם את שנת 2007, שבה המשכנו בפעילות הרחבת הרשת, עם גידול ברווחים ובמחזור המכירות, וזאת על רקע תנאי התחרות השוררים במוקדי הפעילות שלנו".

"בשנת 2007 פתחנו שני סניפים חדשים ואנו גאים על הצלחתנו לשמור על יעילות גבוהה, המתבטאת בשיעור רווחיות תפעולית של כ-7.4%, הגבוה משמעותית בהשוואה למתחרים".

"אנו מתכוונים לפתוח במהלך שנת 2008 שלושה סניפים נוספים, שיביאו להגדלת היקפי הפעילות של החברה ונמשיך לפעול בהתאם למדיניות של מחירי מכירה הנמוכים ביחס למתחרים".

רשת רמי לוי שיווק השקמה, בניהולו של רמי לוי, פועלת למעלה מ-30 שנה כרשת חנויות דיסקאונט בתחומי המזון והטואלטיקה. הרשת מפעילה כיום 12 סניפים, ובכוונתה להקים בשנה הקרובה כ-3 סניפים נוספים. הרשת פועלת הן במגזר הקמעונאי והן במגזר הסיטונאי, והיא מוכרת גם מוצרים תחת מותג פרטי שבבעלותה.

כל הכותרות

רמי לוי בראיון ל-Bizportal לאחר הדוחות מוסר כי "אנחנו נאמנים ללקוח ונמשיך להיות כאלה גם בעתיד. הלקוח יודע להעריך זאת ושומר לנו אמונים בתמורה".

במידה ולא התקיימה התחרות הרצחנית בשוק המחירים, האם הרווח הנקי שלכם היה גבוה יותר?

"לא, אני לא חושב מכיוון שזו האסטרטגיה שלנו".

האם האסטרטגיה שלך הוכיחה את עצמה?

"התחרות תמיד היתה קיימת ותמשיך להיות קיימת ואנחנו נמשיך באסטרטגיה שלנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה