קרן קיי מונתה לסמנכ"ל הקריאייטיב בפובליסיס אריאלי

תחליף את דוד אביטל שפורש לאחר כשנתיים וחצי מניהול מחלקת הקריאייטיב, ותצטרף לאירית סחר-ליבני שמונתה לפני כשבועיים לסמנכ"ל אסטרטגיה

קרן קיי מונתה לסמנכ"ל הקריאייטיב בפרסום פובליסיס אריאלי, ותחליף את דוד אביטל שפורש לאחר כשנתיים וחצי מניהול מחלקת הקריאייטיב במשרד. בכך השלימה אורלי ראובני, המשנה למנכ"ל המשרד את הרכבת הצוות המוביל של המשרד, אחרי גיוס אירית סחר-ליבני לפני כשבועיים לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה. קיי החלה את דרכה בקשר בראל, משם עברה לפרסום רבן גולני כמנהלת קריאייטיב בו טיפלה במותגי עלית כגון פסק זמן ומסטיק מאסט, בגלידת שטראוס ובסלטי אחלה. עם הקמת ערוץ 10 נטלה קיי חלק בצוות המוביל וניהלה את מחלקת הפרומו. לאחר מכן מונתה למנהלת קריאייטיב במק’אן אריקסון, ובמשך 3 שנים ניהלה לקוחות גדולים והיתה אחראית למהלכים שיווקיים וקריאטיייביים מצליחים כגון המעבר לתזונה נבונה במקדונלדס, מגה הכי גדול בחיסכון, השקת TheMarker, ואירוע סלקום ווליום. ב-3 השנים האחרונות שימשה קיי כמנהלת קריאייטיב בגלר נסיס LB, והיתה אחראית בין השאר להשקת השניצל הדק של טבעול, המעבר מרשות הדואר לדואר ישראל, קמפיין השלפוחית הרגיזה, פאנטה ונוקיה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה